Gå til innhold

Hva slags klær bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6-7 uker på vei, og synest magen er litt oppblåst, alså dongeribuksene begynner å bli litt ubehagelig...

Men det er jo litt tidlig med mamma klær!

Jeg er frisør, og må være litt fint kledd, altså jeg går ikke på jobb i joggebukse!!

Så jeg lurer litt på hva jeg skal ha på meg!! Tenkte litt på skjørt, men det er jo ingen butikker som selger noen deilige skjørt!!!

Så.. hjelp meg!!!!!!

Hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du :-)

Er selv 6+3. Bruker dongri ennå, men de har begynt å stramme og det er jo ikke akkurat behagelig. kan heller ikke gå med joggebukse da jeg jobber i en spa - velvære butikk. spørs jo litt på stilen din da men..

de siste dagene har jeg hatt på meg løse, korte kjoler. Finnes mange slike nå, har jo vært populært en tid :-) har selv slike i ull , lettere i bomull osv. ser fint ut med støvletter til. :-)

hehe,, og så kjenner jeg at small - strømpebuksene mine også må byttes til en-to str større snart ;-)

Skrevet

tights , tunika med ett bredt belte til :) deilig!

Skrevet

ja det er jo sant....

MEN... det er alltid et men.. hihi

Jeg greier ikke gå med støvletter på jobb, for da får jeg så innmari vondt i bena!!

Og det er liksom finest med støvletter til både kjoler og tunikaer....

Skrevet

Kjøp et par støvletter som er gode å gå i da, uten hel. Det bruker jeg om dagen, og det går veldig bra.

Så har de noen helt greie skjørt i mamma avdelingen på H&M. Du ser de på nett også ;-)

Skrevet

Jeg har vært inne på HM sine sider, men jeg finner ikke noe mamma-tøy der??

Skrevet

jeg går med flate støvletter nå.. hadde ikke klart med hel ;-)

likevel fått lettere vondt i føttene, men kjøpt gode innleggssåler fra school. hjelper masse! :-)

Så da kan en gå med tunika/kjole, thigts og lave støvletter. herlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...