Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som har det??? det er ikke mye, men nok på en måte! når jeg tørker meg av og til..er bare 5+6, så er liten sjangs å se noe evt pos på ul og..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

Hvis du ser på det siste innlegget mitt var jeg på gyn ul i går...jeg hadde en liten blødning, men dette var ikke knallrødt friskt blod, snarere mer brunt, med litt slim.... dro til øh time hos legen , hun sjekket om mormunnen var lukket, å henviste meg til tidlig ul...om du er bekymret å ønsker dette håper jeg legen din tar det seriøst... :)

MEN , skal ikke gi deg bekymringer, legen sa også at de fleste blør eller har brunlig utflod en eller annen gang ila svangerskapet...

Skrevet

Hei:)

Jeg hadde dette for noen uker siden- da jeg var ca 6 uker..var på nattevakt og gikk på do- da var det komt litt brunlig greier i trusa- tenkte nå mistet jeg igjen. Fikk litt til i trusa i løpet av den dagen, men ikke sett noe siden..Var på ul 7+3 og alt stod bra til:) Du er hører vell til habituell gjengen-huff, ikke noe artid å bekymre seg..Men som sagt så gikk det bra med meg..skal på ny ul om 1,5 uke- og håper det forsatt er liv:)

Lykke til:)

Skrevet

Hei fest del lille spire:)

Skjønner at du er dritbekymret med de erfaringene du har!!! Jeg krysser SÅ fingrene for at dette går bra. Mange har jo brun utflod i begynnelsen (legen sa 50% til meg), så det trenger absolutt ikke være et dårlig tegn. Kan du ikke gå til legen å måle hcg? Kan jo være beroliggende. Er du sykmeldt og holder et lavt tempo? Tipper det er ganske lurt i din situasjon. Prøv å slappe av, gå litt på cafè, kjøp deg masse blader, ta vare på deg selv:)

Stoooooor klem

Skrevet

Tovvar 2SA og 1MA:

ja høre til der og, det gjør vel du også? fler jeg har lest noe av det du har skrevet..:-) takk for svar:-)

kattungen: heia har savnet deg litt i det siste, vett ike helt hva jeg skal gjøre, skal ikke på jobb mer denne uken, for se hvordan helgen blir ang neste uke..:-) ja dette er noe dritt! blir gal av å gå å tørke, er knuss tørr nedentil etter som jeg er nedi med papir 100 ganger daglg:-( er det mulig:-) hvordan er formen din??

Skrevet

Uff, jeg er litt strssa jeg også. Sjekker godt hver gang jeg er på do, for å si det sånn (he-he). Det er så utrolig irriterende at vi ikke kan få et klart svar!!! Har du tenkt på å sykmelde deg 100% 1. trimester? Det ville jeg virkelig tenkt på hvis jeg var deg. Prøve å ta det helt med ro, det kan jo hende det er det som skal til? Stress er ikke bra for deg eller spiren. Du har jo egentlig nok å tenke på....

Jeg er litt uggen når jeg blir sulten, veldig trøtt om dagen/kvelden og ømme bryster. Murringer har jeg også (som gjør meg mistenksom). Føler meg liksom ikke SÅ gravid?!? Men vi er jo det:) Heldigvis!!!

Har "sett" etter deg også;) Vi kan jo snakke litt på septemberklubben innimellom og lage en tråd? Det hadde vært koselig:)

Skrevet

jeg hadde det i uke 5+3.. legen min sa at det ikke var noe farlig, at 50 % av alle gravide fikk det..

jeg hadde det i ca ett døgn, ikke masse, men som du sier, litt når jeg tørket meg og noen prikker på ett truseinlegg.. jeg tror nok ikke du trenger å bekymre deg:) legen min sa at det ville komme klumper om det var SA.( og blod ikke brunt)

lykke til!!!

Skrevet

lister meg rolig inn og hvisker babyklister....??? Håper det går bra denne gang fest del lille spire....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...