Gjest Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 andre som har det??? det er ikke mye, men nok på en måte! når jeg tørker meg av og til..er bare 5+6, så er liten sjangs å se noe evt pos på ul og..
Puumi Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 hei Hvis du ser på det siste innlegget mitt var jeg på gyn ul i går...jeg hadde en liten blødning, men dette var ikke knallrødt friskt blod, snarere mer brunt, med litt slim.... dro til øh time hos legen , hun sjekket om mormunnen var lukket, å henviste meg til tidlig ul...om du er bekymret å ønsker dette håper jeg legen din tar det seriøst... MEN , skal ikke gi deg bekymringer, legen sa også at de fleste blør eller har brunlig utflod en eller annen gang ila svangerskapet...
Oliver`s Mamma Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Hei:) Jeg hadde dette for noen uker siden- da jeg var ca 6 uker..var på nattevakt og gikk på do- da var det komt litt brunlig greier i trusa- tenkte nå mistet jeg igjen. Fikk litt til i trusa i løpet av den dagen, men ikke sett noe siden..Var på ul 7+3 og alt stod bra til:) Du er hører vell til habituell gjengen-huff, ikke noe artid å bekymre seg..Men som sagt så gikk det bra med meg..skal på ny ul om 1,5 uke- og håper det forsatt er liv:) Lykke til:)
kattungen Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Hei fest del lille spire:) Skjønner at du er dritbekymret med de erfaringene du har!!! Jeg krysser SÅ fingrene for at dette går bra. Mange har jo brun utflod i begynnelsen (legen sa 50% til meg), så det trenger absolutt ikke være et dårlig tegn. Kan du ikke gå til legen å måle hcg? Kan jo være beroliggende. Er du sykmeldt og holder et lavt tempo? Tipper det er ganske lurt i din situasjon. Prøv å slappe av, gå litt på cafè, kjøp deg masse blader, ta vare på deg selv:) Stoooooor klem
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Tovvar 2SA og 1MA: ja høre til der og, det gjør vel du også? fler jeg har lest noe av det du har skrevet..:-) takk for svar:-) kattungen: heia har savnet deg litt i det siste, vett ike helt hva jeg skal gjøre, skal ikke på jobb mer denne uken, for se hvordan helgen blir ang neste uke..:-) ja dette er noe dritt! blir gal av å gå å tørke, er knuss tørr nedentil etter som jeg er nedi med papir 100 ganger daglg:-( er det mulig:-) hvordan er formen din??
kattungen Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Uff, jeg er litt strssa jeg også. Sjekker godt hver gang jeg er på do, for å si det sånn (he-he). Det er så utrolig irriterende at vi ikke kan få et klart svar!!! Har du tenkt på å sykmelde deg 100% 1. trimester? Det ville jeg virkelig tenkt på hvis jeg var deg. Prøve å ta det helt med ro, det kan jo hende det er det som skal til? Stress er ikke bra for deg eller spiren. Du har jo egentlig nok å tenke på.... Jeg er litt uggen når jeg blir sulten, veldig trøtt om dagen/kvelden og ømme bryster. Murringer har jeg også (som gjør meg mistenksom). Føler meg liksom ikke SÅ gravid?!? Men vi er jo det:) Heldigvis!!! Har "sett" etter deg også Vi kan jo snakke litt på septemberklubben innimellom og lage en tråd? Det hadde vært koselig:)
mamma til 2... Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 jeg hadde det i uke 5+3.. legen min sa at det ikke var noe farlig, at 50 % av alle gravide fikk det.. jeg hadde det i ca ett døgn, ikke masse, men som du sier, litt når jeg tørket meg og noen prikker på ett truseinlegg.. jeg tror nok ikke du trenger å bekymre deg:) legen min sa at det ville komme klumper om det var SA.( og blod ikke brunt) lykke til!!!
lana<3 Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 lister meg rolig inn og hvisker babyklister....??? Håper det går bra denne gang fest del lille spire....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå