Gå til innhold

brun utflod?


Gjest

Anbefalte innlegg

andre som har det??? det er ikke mye, men nok på en måte! når jeg tørker meg av og til..er bare 5+6, så er liten sjangs å se noe evt pos på ul og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde litt brun utflod når jeg var ca 6 uker og litt når jeg var ca. 8 uker på veg. Har sett liv på UL etter det (var ikke på UL på grunn av det, men på grunn av at jeg har mistet før). Det er visstnok veldig vanlig med litt spotting i begynnelsen. Hvis det slutter av seg selv så ville jeg bare prøvd å ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde blod/brun utflod i to tre uker. tror det kanskje var litt på grunn av stress (uke 5-8). har vært på ul i uke 9-10 og alt var fint!! så lenge det ikke er friskt blod kan du slappe helt av, sa legen min. 1/4 blør litt i starten av svangerskapet. det går nok bra skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har nesten ingening, fikk bittelitt på papiret en gang i går bare..og er blitt kvalm nå..begyte i går kveld og hele natt. spiste frokost kl 1000 og måtte krype til sengs igjen for å fordøye maten..sitter nå og kjenner meg fortsatt veldig kvalm..så håper dette er et bra tegn:-) takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et kjempebra tegn! Så bra, da! Tenker faktisk ganske mye på deg om dagen, og håper du har det bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia kattungen:-) tenker på deg også, hvordan har du det?? får fortsatt litt brunt, ikke mye ( men selvfølgelig nok til å bekymre meg) har jeg dette etter helgen sykemelder jeg meg, og drar til sykehuset på ul. Er det vanlig med litt lysebrun utflod? dette blir vel dag 4..:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa til meg da jeg hadde brun utflod i forrige svangerskap at 50% hadde det. Så jeg synes ikke du skal bekymre deg for mye, tenk 50%! Men er du bekymret så ta UL, ikke noe å gå å tenke på når du kan få et klart svar på UL. Jeg tror og håper det går bra med deg denne gangen, at spiren fester og deler:) Jeg er jo fortsatt litt stresset og tenker at jeg ikke har nok symptomer osv, ja du vet. Så skal til lege når jeg er 7++ og da skal jeg spørre om henvisning til tidlig UL. Krysser fingre for deg dagen lang!!!!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff du er gode:-) ja ringer nok sykehuset og forlanger ul neste uke om det fortsetter.. og symptomer er det ikke alle som får, men vet jo hvordan det er å ville ha symptomer:-) sist gang når jeg gikk til uke 16 hadde jeg ikke noen ting, og nå er jeg småkvalm allerede..sist var det en minigutt lurer på om det kan være jente denne gang?+:-) det er forskjellig fra svangerskap til svangerskap, tror alt går fint med deg denne gang selv om du ikke kjenner noe..og du kan få symptomer, rundt uke 7..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det er jente denne gangen. Tror litt på det der at kroppen reagerer ulikt på kjønn. Synes det er skikkelig lurt med UL hvis du er bekymret. Det er så greit å få et klart svar og se et hjerte som slår:) En venninne av meg hadde sånn utflod gjennom hele svangerskapet, og hun har en liten gutt nå:)

 

Jeg er litt små-uggen, men brekker meg ikke. Men husker at kvalmen kom for fullt i uke 8 da jeg gikk med lillegutt, så kan jo forsatt komme. Er 6 uker i mrg bare.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff;( Jeg håper sånn at det er falsk alarm. Har svart deg på 1. trimester.

 

Gir deg alle klemmene jeg er i stand til å gi og håååååååper dette går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...