Gå til innhold

Emmaljunga vogner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

bra el dårlig vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for stort og klumpete for meg. Her blir det teutonia spirit. for jeg belager meg på mye gå turer. og da vil jeg slippe klumpete 4 hjuling

Skrevet

synes denna vogno e knallbra.. ikkje for tung, utrulig praktisk, enkel å slå sammen og enkelt å løfte av og på berebagen. Håndtaket kan snus begge veier i tilfelle sterk vind, følger med myggnetting inni vindskyddet så er bare å dra det rett ut og pakke det rett inn igjen etter bruk. Stor plass til handleposer under, så perfekt for oss som ikke har bil hjemme og går for å handle matvarer.. =)

Skrevet

Det kommer helt an på kriteriene du stiller til vognen du trenger....

Jeg har bestillt Emmaljunga, da det var den beste til de kvalitetene jeg ønsket! :)

Skrevet

e vel en sånn vogn som anonynm snakker om jeg har sett på...hvis d ikke e innebygd myggnett i alle de vognene...jeg synes den oppfyller mine kriterier.så da får jeg vel bare begynne kikke rundt:)

Skrevet

Emmaljunga kan vel absolutt ikke sies å være ei dårlig vogn, hadde denne til begge min to, og kommer til å kjøpe denne nå når jeg skal ha mitt tredje barn. Finnes mange "fancy" vogner idag, men skal man gå veldig på tur, så er stabile firehjulinger det aller beste. Men selvfølgelig, hvis disse "turene" foregå på asfalten i bymiljøet, så er kanskje trehjulinger greie nok.( Emmaljunga har også vogner med tre hjul).

Skrevet

nei eg liker ikke de her med 3 hjul...blir for fancy for meg..hehe...vil ha en skikkelig vogn:)

Skrevet

Da er emmaljunga vognen for deg;-) jeg skal kjøpe min vogn i Sverige, Kattis i Strømstad, Mondial duo combi, med sportsunderstell(svart) får denne får 6700 norske kr. Fikk beskjed om 8-10 ukers bestillingstid...

Skrevet

hehe morsomt....akkurat den modellen jeg har forelsket meg i;)den var jo bare kjempefin hele vogna da...har vært inn og ut på alle mulige sider..men det er emmaljungaen som ble den store vinneren hos meg:)gleder meg bare til å gå ut å kjøpe...bor i bergen så da blir sverige litt langt for meg:)

Skrevet

Jeg var og kjøpte Mondial duo-vogna for et par-tre uker siden, og er bare kjempefornøyd! Den er overhodet ikke tung, som en drøm på slaps og snøføre, god plass til barnet (har ikke prøvd bagen enda da, bare sportsvogndelen vi bruker nå), lett å legge sammen og god plass til varer ol. under.

Skikkelig god og stødig vogn. Er veldig glad for at vi valgte denne vogna iallefall:)

Skrevet

Ja men da har eg bestemt meg:)må bare se at min kjære e enig:)men d går sikkert greit:)

Skrevet

Har brukt emmaljunga til to barn og er kjempefornøyd. Skal ha ny Emmaljunga denne gangen!!!..Lett og praktisk vogn, og god plass i bag- delen. Lett å styre...Jeg går mye tur, og sverger til 4 hjul fremfor tre...trehjulingene tipper lettere / mer ustø i ulent terreng er min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...