Gå til innhold

da lille Mia kom til verden.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag er det en uke siden vår skjønne lille Mia ble født, tre dager over termin. Var så utrolig lei og sliten på slutten-trodde aldri fødselen skulle komme i gang. Dro på føden kl halv tolv natt til onsdag hvor jeg ble sjekket av jordmor. Hun sa jeg bare hadde en cm åpning og litt kantet livmortapp, og at jeg kunne gå slik i hvertfall en uke til. Jeg kunne bare dra hjem og slappe av, men var velkommen på avdelinga visst jeg følte meg litt usikker på dette. Følte på hele meg at fødselen kom til å starte så jeg valgte å bli. Det er jeg glad for. Kvart over tolv gikk vannet og riene satte i gang for fullt. Hadde så og si ikke pauser i mellom-det var utrolig vondt og slitsomt. Men 2 timer og 20 min senere var vår nydelige prinsesse ute-3700g og 48 cm. Nådde å sitte i karet med varmt vann før pressriene startet, det er noe jeg kan anbefale alle!! Jordmor sa dette var en typisk 3.gangsfødsel-en liten luring. Ingen av mine andre fødsler har gått så kjapt. Dro hjem etter noen timer, vi koser oss bra her hjemme:o) Er fortsatt inne og bimmer litt hver dag, det er så koselig å følge med dere damer her inne. Lykke til alle sammen. Håper dere også skriver når dere har fått-artig å følge med:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med lille Mia...=o)

Skrevet

Å så herlig. Jeg vil også ha en sånn fødsel (men som førstegangsfødene kan jeg bare se langt etter det sannsynligvis). Kos deg med vesle Mia :-)

Skrevet

Gratulerer med lille Mia og som 3 barnsmor! :)

Skrevet

åh ! jeg håper jeg og får en kjapp fødsel denne gangen ... er 3 gangs jeg og ;)

Ble nesten sendt hjem sist gang også, med min lille Mia he,he !

Gratulerer så mye :) !!!

Skrevet

Gratulerer med lille Mia! :D

Skrevet

Gratulerer så mye!

Jeg kan jo bare drømme om at min fødsel også blir sånn... Ti dager på overtid med nr. tre nå!

Kos dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...