Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Love Hearts hjelper faktisk! :-)

Og jeg syntes at kald melk også hjalp, for meg ihvertfall... :-)

Skrevet

Har du ordentlig halsbrann skal du bruke novazulid eller link. Fås kjøpt på apoteket reseptfritt. Ingenting farlig for barnet.

Skrevet

Jeg sliter også med dette og spurte legen idag hva han ville anbefale...han sa gaviscon.....spør inne på 3 trimester der kan jeg love det at du vil få en hel haug av svar....mange med halsbrann der...:)

Skrevet

Takk for svar!

Har ikke fått påvist graviditet ennå, skal teste i helgen. Men jeg begynner å bli mistenksom ettersom jeg har hatt halsbrann hver dag i en uke ;-)

Skrevet

Innom fra 3. trimester og sniker litt.

Love Hearts hjelper IKKE mot skikkelig vond halsbrann. Det kan faktisk gi deg verre halsbrann enn du hadde før du spiste det. Søtt snop hjelper ikke. Love Hearts hjelper mot mild halsbrann eller litt sure oppstøt, men har du skikkelig vond halsbrann, ikke bruk Love Hearts. Har erfaring på det planet og vet hva jeg snakker om. Er 35 + 3 nå, så har hatt halsbrann en stund og funnet ut hva som hjelper og ikke. Legen har også sagt at Love Hearts ikke hjelper, men kan gjøre halsbrannen verre.

Prøv med melk, gulrot, banan, rå potet (ikke godt, men hjelper) eller gå på apoteket og spør hva de anbefaler. Eple kan også hjelpe.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...