Gå til innhold

barnefaren med til jordmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefaren har lyst til å delta på alt, også timen hos jordmor! Det er første gang hos jordmor i morgen. Var deres menn med? Må jeg ha med meg urinprøve til jordmor også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig :) Min bryr seg liksom ikke så mye! men hvis han vil så kan du vel ta han med :) Og urinprøve anbefales :)

Skrevet

Ta han med du!! Min ville også være med og var SÅÅÅ stolt da vi fikk høre hjerteslagene til småtten.. Min vil være med på ALT, er ikke med til legen når det gjelder sykemelding og sånn da.... Men ellers er han veldig interressert og gleder seg vilt til det store som skal skje!!! Og ang urinprøve - det skal man som jeg har skjønt ta med på alle svangerskapskontroller...

Skrevet

Min var med første time hos jm. men etter detta var det ingen av oss som ville være der:P hehe.. føles såå ubrukelig å være der.

Skrevet

Min mann har ikke kunnet blitt med på de kontrollene jeg har hatt før pga jobben, han har vært med på tidlige ul da. Men ordmor spurte meg sist jeg var der om ikke mannen min kunne bli med neste gang jeg skulle til henne, og det skal han klare og få til.

Tror du kan ta med deg akkurat hvem du vil på kontroller, er nok opp til deg det, og kjempekoselig at mannen din har lyst til og følge opp da, viser jo bare at han bryr jeg.

Jeg fikk besked om og ha med urinprøve på hver kontroll jeg skulle på, både hos lege og jordmor.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Min mann var med 2 gangen. Første gangen kunne han ikke. Han syntes det var kjempeflott å få være med, han føler at han er mere med på graviditeten. I tillegg så hører vi jo på hjertelyden og den gjør det mere virkelig for mannen som ikke kjenner graviditeten på kroppen :-)

OG ja ta med urinprøve!

Skrevet

Sambo synes det er kjempe gøy!!!

han sitter der med et sånn søtt; blanding av stolthet og ojj blikk ... =0)

hihi

Skrevet

Når du synes det føles ubrukelig å være hos jm, er det noe du opplever med svangerskapskontroller genrelt, eller bare hos jm? Lurer mest fordi det er mulig vi har samme jm... ;-)

Men til HI: samboeren min var med på den første kontrollen, og skal være med på neste hos jm og på UL (det er samme dag). Deretter får vi se litt, er ikke alltid det er like lett for ham pga jobb, men jeg regner med han blir med noen ganger. Om ikke annet så fordi jeg synes det kan være greit å ha ham med, både for "opplevelsen", og fordi vi to sammen får med oss mer av det legen/jm sier enn jeg gjør alene.

Skrevet

Mannen min var ikke med på den første UL, pga jobben. (uke 7/8)

Men han var med på UL i uke 12 og den første legekontrollen.

Han var ikke med på første timen hos JM, og ble lei seg for at jeg ikke hadde sagt klart fra når det var. Han vil være med på alt, så han strever skikkelig for å få det til med jobben. Fredag skal han være med på ordinær UL, og i mars skal han være med på neste JM time.

Han vil være med på ALT og synes det er kjempespennende, og jeg synes det er flott og rørende at han er så engasjert, så selvsagt vil jeg ha ham med! :))

Forresten: Godt dere minnet meg på dette med urinprøve, skal legge det inn på mobilen med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...