♡ Jersey ♡ Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Noen som skal føde på Asker Bærum sykehus i nærmeste fremtid?? Jeg har termin på lørdag, men venter fortsatt :-) Kanskje vi sees??
Shinyogsmåen Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Hei. Jeg skal også dit.. men har ikke termin før 8 mars jeg. Så sannsynligheten er vel ikke stor for at vi møtes, om du ikke blir liggende lenge å vente på meg da =) Ønsker deg masse lykke til. Blir spennende å lese din fødselshistorie da
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Ser ut til at du får komme til Fredrikstad og føde sammens meg Dårlig respons på AB sykehuset vennen hehe!!
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Du har jo meg da...-men det forutsetter at du kniper igjen og jeg presser på Og skulle vi føde på likt, kan vi risikere baby-bytte og all ting... Med mindre min ikke kommer ut som Pippi da vel og merke.. Ja, dette ble jo veldig internt da, jersey!
♡ Jersey ♡ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 Han holder seg fast der inne, det er jeg sikker på, så aldri si aldri, he he da sier vi det sånn! sees der :-) he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå