☆Anonymia☆ Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 eller...slitsom og slitsom,hehehe. men kjenner jeg har vert på farten i hele dag.. shoppa littt til helga,så var vi på tannpleie på hs idag,det var moro !! marcus storkoste seg med de andre babyene,merka jeg skulle ønske det var flere babyer han kunne være sammen med her.. men men.. uansett,han var 10.6 kg og 75 cm, bare 10 mnd gammel..haha =) han er stor han gutten min ja =)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Godt å sette seg ned i sofaen da ja:) Har du fått lest ut boka da Kine?? hehe:)
☆Anonymia☆ Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 nei jeg holder på..har kommet til når han har opplevd sitt første dødsfall av de gamle.. er ikke mye igjen nå..=)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 okay, nei er ikke så mye igjen da:) Veldig gripende å tenke på hvordan pasienter beli behandlet.. huff... Ingvar A. har og sagt at det han har beskrevet i boka er ikke noen av de værste historiene... huff... fælt å tenke på at det faktisk har skjedd...
☆Anonymia☆ Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 ja jeg syns det er helt grusomt. stakkars både pasienter og ansatte.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Ja, det er helt vilt hvordan de ansatte blir etterhvert... uten å ville det selv... huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå