Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere?? Her har jeg ikke sett snurten av TR ennå. Blir bare mer og mer irritert over det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen action hos dere??? Prøver28: du burde vel være inseminert du nå?? :)

Skrevet

Hallo!!

Ingen mens enda?? Det er jo helt strange... Fikk du noe progesterontillegg etter insiminasjonen sist? Jeg fikk det forrige gang og da ble jeg forsinket med 5 dager.

Når tok du siste test da??

Jeg venter på TR som jeg skal ringe inn før neste AIH. Vet ikke helt når det blir, har hatt så ustabile sykluser i det siste.

Hva med dere, tar dere flere AIH forsøk?

Skrevet

Nope... ingen tante har kommet og banket på døra her ennå. Rimelig lei av å vente nå ja. Men den dukker nok opp i løpet av helga. Da er det jo i alle fall over 14 dager siden tempen steg :) Hehe... Temper ikke fast, så vet jo ikke helt nøyaktig hvilken dag el var denne gangen.

Negativ test på søndag. Har ikke giddet teste etter det. Får se hvis den ikke kommer i helga. Men har jo masse irriterende symptomer da, så håper den kommer snart slik at jeg slipper disse plagene.

* ømme pupper i nesten 3 uker

* masse mensmurringer de siste 2 ukene. Kjennes uttil at tanta kommer når som helst

* skikkelig oppblåst i magen siden etter el

* fått så rar luktesans- syns jeg kjenner røyklukt overalt, men mannen min sier at det lukter IKKE røyklukt her :) Hehe

Så ja... PMS er noe DRITT!!!!!!!!!

Skrevet

Ah...ENDELIG!!! Det var JAGGU på tide!!!! Så da er vi igang med nytt AIH

Skrevet

Æsj.. hadde et lit håp om at du kanskje hadde vært heldig. Grrrr..

Har dere snakket noe om ivf? det har dere vel.. Vi hadde tenkt å gjøre det privat men ombestemte oss. Synes det med klipperkort, 1 forsøk 20000 mens 3 koster 40000 er å leke litt med folks følelser synes vi..

Spesielt fordi man ikke kan bruke de to andre forsøk på en eventuell nr.2 hvis man lykkes første gang, Så nå prøver vi riksen først, så får vi se. Fikk brev igår med noen skjemaer som skal fylles ut, så er vi igang i april. Har store forhåpninger om at vi vil lykkes med det.

: )

Skrevet

Jeg pratet med RIksen tidligere i uka ang ivf og skulle ringe tilbake når TR dukket opp. Noe den gjorde idag. Det var dessverre fullt der nå, så jeg fikk beskjed om å ringe tilbake om en måned for å avtale oppstart og fikk avsatt tid i uke 17!!!!! Det er jaggu lenge til det...

Så begynte tankene å svirre. "Om vi går for AIH, så kan jeg faktisk bli gravid om 14 dager"... Det hele endte med at jeg ringt Riksen igjen da jeg kom fra jobb og starter pergo på mandag.

Sist AIH-suklus ble jo bare 26 dager i motsetning til mine kosrteste sykluser som er på 32 dager. Jeg innbiller meg derfor at egget kanskje ikke var modent nok til tross for medisiner (mye rart man tenker på). Så derfor fikk jeg startet pergo på dag 4 istedet for dag 3 og Menopur i 3 dager før UL i stedet for 1 dag som hun egentlig ville.

Så da er det bare å starte å tenke positive tanker :)

Skrevet

Noe nytt da jenter?? Symptomer prøver28???

Tutta da? Blir ingen AIH på dere? Går rett på IVF?

Skrevet

Intet nytt her.. Venter på TR.

Du da??

Skrevet

AIH en gang til mens vi venter på ivf. Bare for moro skyld.. Har ikke hekt trua på AIH for vår del..

Skrevet

Jeg er i full gang med pergo :) Over på Menopur i morgen og UL mandag. Så regner jeg med at det blir inseminering mest sannsynlig tirsdag og onsdag da :)

*KRYSSE FINGRE KRYSSE FINGRE*

Skrevet

Hei Turbotrollet

Lykke til med inseminasjon i dag!!!!!

Jeg har faktisk ikke hatt 1 symptom de siste ukene, 12 dpo i dag. Tok en Cb digital i dag fordi jeg er så spent og i tillegg trenger jeg å foberede meg psykisk på negativ blodprøve. NEGATIV CB=( Så har nok gått rett vest denne gangen også.... Åååååå vet ikke hva vi gjør nå jeg asså. Har lyst til å gå rett på IVF, men nå må vil vel vente en måned uansett???

Krysser alle fingre og tær for deg!!!

Klem

Skrevet

Var til UL i går og ble to dager til med Menopur. Helt ok for meg! Er jo en fordel at egget faktisk er modent før man setter el-sprøyta :) Så den settes i morgen og inseminasjon på selveste Valentine og på fredag :)

Skrevet

Så kjipt med negativ test da... Men det er jo fortsatt håp :) Det er jo ikke alle som faktisk tester positivt før ikm da!!! *Krysser fingrene for deg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...