våken_om_natta Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 ... er det noen her som virkelig har hatt det, og vet sikkert at det var det det var??? Fortell!!!
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Kun merka at utfloden var så vidt litt brun-rosa rundt den tida, uke 5 ca.
Anne-B. Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Jeg hadde. Ca en uke etter eggløsning eller noe sånt. Jeg husker ikke så godt nå lenger.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Eg har aldri merka noko til det. Men veninna mi sa til meg at ho hadde hatt litt mensen ein dag og det var da 4 dagar sida. Ho hadde som regel litt mensen ein dag også kom resten dagen etterpå men det hadde det ikkje gjort nå. Så eg sa det til ho at det er heilt sikkert festeblødning så eg sendte ho heim med beskjed om å ta ein test og ringe meg!! hehe Dei hadde prøva litt og ho var gravid med nr 2!!! Så det var nok festeblødning. Sjav om eg aldri har hatt det så forekommer det nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå