HøstBaby <3 Elias Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 De siste dagene har jeg hatt så ubehager i magen. Det bytter liksom på om å være i mellomgulvet (magesekken) og rundt navlen.. Når jeg har roughage's i mellomgulvet går det som regel over når jeg spiser da, men klarer ikke helt å finne ut av ubehaget i selve magen. Om det er for mye luft, kvalme eller hva det kan være. Har jo kjent flere ganger at jeg er utrolig kvalm, men kaster ikke opp. Det er bare der liksom.. I tillegg så merker jeg ikke så mye til brystene utenom hvis jeg har liggi lenge nede å reiser meg, da føles de utrolig tunge, og når jeg tar av bh'n så føles det som om de er fylt med sand, som siler nedover når jeg tar den av.. Hehe.. Er førstegangs å kjeeempe bekymret, er 7+2 i dag, ingen blødninger eller misfarget utflod.. Noen som opplever det samme eller kan berolige meg litt ? I natt sov jeg 15 (!!!) timer, fra 24:00 til 15:00... Huff, fikk litt sjokk når jeg våknet ja
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har mye ubehag i magen, tror det er hormoner som gjør noe med tarmene Har aldri kasta opp i sv.skap før i dag! Ikke med mine to første heller. Så du trenger ikke kaste opp. Alt er sikkert helt bra Prøv å tenke positivt.
HøstBaby <3 Elias Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Glemte å nevne at siden i går har jeg hatt ubehag fra den ene siden av halsen og opp i øra, kjennes ut som mild øreverk, noen andre som har opplev dette ?
mammagutten Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 hei. jeg er 10 + 1. jeg og våknet en dag av at jeg hadde sinnsykt vondt i øret. sikkert et par uker siden no.. var helt grusomt. akkurat som når du har vært lenge under vann. men gikk heldigvis fort over. jeg tenkte at jeg bare hadde ligget litt feil med hodet/øret.. tror egentlig bare at det var det og. men glemmer ikke hvor vondt det var. åsså bare i 5 min liksom. hmm.. hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå