Gå til innhold

Klyster for å sette igang fødsel??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja absolutt, men er du i gang - gjør det for all del ikke hjemme. Mye bedre at jordmor gir deg en real "hestedose" på sykehuset. Ting kan gå fort... det er min erfaring. (..og så deilig å ikke bæsjae på seg under fødsel..) he he

Skrevet

Er det samme med feks Dulcolax? Kjøpte det forrige uke for jeg var litt forstoppet, men så løste det seg. Tenkte jeg kanskje skulle ta det før fødsel, men det er kanskje ikke lurt?

Skrevet

Tror nok ikke dette brukes for og sette igang fødsel, men for og tømme tarmen, slik at du ikke skal bæsje på deg når du føder!!!!!!!!

Skrevet

Har aldri hørt at det kan sette igang fødsel, men på forberedelseskurset lærte vi at kroppen ofte setter igang løs mage selv når fødsel nærmer seg og at de på sykehuset uansett setter pris på at folk tar i mot tilbudet om klyster - det gir litt triveligere arbeidsforhold for dem også. I tillegg til selvfølelsen der man ligger.

Skrevet

Jeg har tatt det umiddelbart etter ankomst til føden to ganger. Syntes riene tok seg veldig opp etter klyster. Og i tillegg er det greit å være tom i tarmen, som andre nevner her.

Skrevet

Og så slipper man å gå på do de neste par dagene. Som kan være litt sårt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...