~sjiraff~ Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 "Her en kveld gikk 3 av mine venninner og jeg på Damenes Aften på nattklubben. Der var det mannlige strippere og vi satte oss helt inn til scenekanten. En av jentene ville imponere oss andre. Hun tok frem en 100-lapp og da den mannlige danseren kom bort til oss, slikket hun på den og klistret den til rumpeballen hans. Han takket og fortsatte å danse En av de andre jentene ville ikke være dårligere og dro frem en 200- lapp. Hun ropte på danseren, slikket på seddelen og klistret den på den andre rumpeballen.Danseren takket enda mer fornøyd og danset videre. For å imponere enda mer, tok min tredje venninne frem en 500-lapp! Hun ropte på danseren og slikket på pengeseddelen. Jeg begynte å bli bekymret for hvor dette skal ende, men heldigvis klistret hun seddelen til den ene rumpeballen, hun også Min lettelse var kortvarig. Danseren var helt i 100 over hvordan dette utviklet seg og kom nå rett bort til der jeg satt. Alles øyne var på meg og danseren gjorde det han kunne for at jeg skulle overgå de 500. Hjernen min jobbet på høygir mens jeg grep etter håndvesken. Hva kunne jeg gjøre? Men så tok kvinnen i meg overhånd! Jeg fant frem Visa- kortet, dro det raskt nedover rumpesprekken til danseren, grep de 800 kronene og forsvant ut døra..."
Heaven har født::) Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 LER så tårene triller. Den var BRAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå