Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Fått personlighets tester bla. på intervjuer.. men aldri iq test ala mensa test.. regne noe sånt som 112648.56 - 23673.34 = Også regne ut.. Ikke lov og bruke kalulator eller mobil.. finne den neste figuren , brøker og xy oppgaver osv.. hahahaha.. det gikk bra skjønner dere.. Mange tekster hvor jeg skulle finne skrivefeil osv.. Noen som har fått noe sånt på jobbintervju før?? Fikk 12 min hvor jeg skulle svare på mest mulig.. Var 4 sider med spm vel..
meg & to små vampyrer Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Hva slags jobb var dette da? Har aldri fått slik test nei. Men har fått kunnskapstest da.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Ja den het noe sånt som ferdighetstest.. men var flust av regnestykker og slike hva kommer etter denne figuren oppgaver..brøker xy oppgaver ol.. Som avdelingsleder ved en klesbutikk.. =)
meg & to små vampyrer Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Jøss. Bra jeg ikke skal søke slike jobber da;) Ikke at jeg tro jeg er dum, men hadde sikkert fått nerver av presset.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 tro meg.. det var maaange spm.. Og 12 min er ikke lenge når jeg skal granske frem og tilbake inni hodet mitt.. Tegne figurene som kom som neste klarte jeg alle av.. klarte også alle skrivefeilene + noen av regnestykkene.. Men det var mange av oppgavene jeg ikke svarte på.. bla. mange av de historiespm hvor det bla var spm om noen kjente historiske mennesker og hvor de kommer fra.. beregning av ankomst ved så mange km i timen kontra tog som går så fort osv.. hjelpes.. prestasjonsangst ja.. haha.. =)
Solitude Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 haha... den slapp jeg heldigvis unna... Kansje det som venter på på intervju runde nr.2..?... *panikk*
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2008 Hun pratet om en intervju runde to her også.. Hva får jeg da på den runden?!?! hahaha.. Skal vil ikke toppe den håper jeg.. hehe.. =)
meg & to små vampyrer Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 He he, nye iqtest, med ekstra vanskelige spm. plusspoeng for kreativitet i svarene og bruk av nytenkende løsninger? Håper du får jobben da!
ToPrinsesser<3 Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Ja det blir mer og mer vanlig med ferdighets- og personlighetstester. Har selv vært gjennom det; først en på 30 min hjemme på pc og deretter 1,5t på 2.gangs intervju.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå