Poteto Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 eg gir til hvert måltid.. grøt, middag og kvelds. litt sånn til å skylle ned med... er det for mye? hun elsker vann
Én til Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Dytter litt, jeg, for det lurer jeg også på! Gir vann utenom måltider også, hun er helt vill etter det! Får i seg drøyt 2 dl hver dag. Aner ikke om det er mye...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Hvordan er temperaturen på vannet dere gir? Jeg har egentlig hørt at vannet skal være ca 37 grader. Men mini drikker gjerne vann som er romtemperert. Jeg koker opp vannet, heller det i en flaske, står på kjøkkenbenken og kjøler seg ned og gir han litt innimellom av den.
Én til Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Jeg blander litt kokende vann med iskaldt fra springen så det blir litt lunkent, men jenta mi liker det heller litt kaldere enn 37 grader. Men passer selvfølgelig på at det ikke er iskaldt, da! Som regel blir det romtemperert.
ifie Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Gutten min elsker også vann! Har gitt vann i flere mnd nå. Vet ikke hvor mye han drikker i løpet av en dag, jeg, men har får til måltid om han er tørst (tilbyr alltid puppen etter måltid og da kan det være greit å være litt tørst:) ). Han får også vann ellers på dagen om han vil ha. Jeg er ikke bekymret for at han får for mye. Om ungen ikke vil ha mat fordi han/hun drikker seg mett på vann, er det for mye Jeg fyller iskaldt friskt vann fra springen på flaska også tar jeg en skvett med kokt vann for å få litt tempratur på. Ellers står flaska i romtemp. hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå