Gå til innhold

Bare meg som gråt en hel elv under Home and Away idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper ikke å være gravid, hormonell og lett-rørt på engang, når det er sååååå triste episoder som idag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva skjedde under h&a i dag da ?? Jeg fikk ikke sett

Skrevet

jeg så de siste to minuttene...var trist.. men var det trist tidligere i episoden og? Må kanskje se reprisen imorgen.

Skrevet

Nei, du er ikke alene, kan ikke skylde på hormonene heller jeg for jeg er ikke gravid, følte jeg gråt gjennom hele episoden

Skrevet

Hele episoden var om Flynn sine siste timer. Han snakket med barna en og en. Han og Sally danset en siste dans og minnet gamle dager.

Uff, det var bare så super trist.

Dere bør nok få med reprisen, en uforglemmelig episode, snufs!!!!

Skrevet

jeg gråt de første 5-10 min, så klarte jeg ikke se på det mer! uff.. er gravid, hormonell og lettrørt til de grader! Døde han til slutt?

Skrevet

jeg snufsa litt.

Skrevet

litt sånn veldig på kanten, men jeg leste et sted at Flynn ble skrevet ut av serien fordi han ble tatt i en eller annen pedofilisak i australia ????

Skrevet

æææ.. tuller du?? æsj! vet du ikke hvor du leste det?

Skrevet

jeg leste det i en kommentar til en av disse døds-episodene på youtube av en som bor i australia....vet ikke til hvilken episode...

Skrevet

hmmm.pedo-sak?

Men da kunne de vel bare skiftet person igjen :P Flynn var jo spilt av en annen i starten :P

Skrevet

jeg vet ikke - bare noe jeg har lest - skal jo ikke ta slike kommentarer for god fisk

Litt kjipt å skifte person 3 ganger da......

blir like forvirra hver gang de skifter jeg, som da Hayley ble byttet ut...var liksom ikke det samme

Skrevet

Nei, Hayley byttinga var den verste.... Helt rart.

Skrevet

Fant ikke noe når jeg googla navnet hans når det gjelder dette med pedo-ryktene. Det var en sak, men det gikk på noe med alkohol og bilkjøring tror jeg.

Så jeg velger å tro Flynn er en snill mann. RIP

Skrevet

uff, det var helt forferdelig :(:(

og det blir vel ikke noe bedre med begravelsesepisoden...

Skrevet

Grein masse jeg også, og jeg er ikke hormonell.... men måtte skjerpe meg litt fordi jeg skulle hente sønnen i bhg rett etter...(og jeg blir jo så fort rød i øynene)

Skrevet

Er nok ikkje gravid, men det var nok ein foss her og!! Kjempe trist..

Skrevet

Idag? Griner så og si alltid av HAA... Dvs griner av alt.. Hehe..

Skrevet

Guri, høres nesten ut som om jeg må skulke jobben i morgren hihi..

Neida....

Men kan man se episodene på nett?

Skrevet

Måtte stort sett se vekk jeg for at tårene ikke skulle strirenne - herregud, så trist....

Skrevet

må bare inrømme det. gråt som en unge jeg da jeg så dagens episode. så trist da, jeg hikstet til og med og snørra rant. når de dansa. og siste kyssene, ufff. og når han prata me alf og ungene. og sa natta til pippa. kjenner tårene igjen jeg:(

er blitt sååå sentimental etter fødselen. er jo verre nå enn da jeg gikk gravid. godt ikke mannen var hjemme å så meg:) hadde vel trodd jeg hadde tørna.

begravelsen blir sikkert like trist:((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...