Gå til innhold

Synes dere det er lite barnebidrag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blitt enig om at barnefar skal betale 2500 kroner rett til meg. Jeg kommer også til å få penger hvis gutten vår trenger noe.

Broren min mente det var lite.

Jeg skal ha hovedomsorgen, men han kommer til å være en del hos far. Hver 3. helg og noen dager i uka. og når det evt trengs.

Jeg har 250-300 i lønn. Han har nok 500.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Syns ikke dette hørtes så lite ut...er bare å sjekke på nav sine sider på bidragsveileder det så ser du fort om han ligger "riktig" ann.

Jeg tjener veldig lite nå pga at jeg går på rehab.peng...så jeg har vell ca 130 000.- i året og eksen tjener 350 000.- Vi har vanlig samver ( selv om det stadig viser seg at han ikke kan)

Han betaler 2000.-

Vi hadde også en avtale på at han skulle være med å betale på større ting som barnet trenger...men det viser seg å vere lett å si..men vanskelig i praksis..+ at jeg blir lei av å spørre når det ikke er noen respons...

Skrevet

jeg syns ikke det var lite.

Skrevet

Jeg synes det hørtes bra ut jeg..

Skrevet

Synes det høres ut som en grei ordning.. Om du er usikker så sjekker du bidragsveilederen på nettsidene til nav. Det er antall overnattinger som teller vettu :)

Skrevet

Tror ikke det er lite. X`N tjener 515 000, og jeg får 3660 for begge barna til sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...