Gå til innhold

Baby-pysjamaser :) anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt fine-kule pysjer ti baby?

synes de som er på H&M, kappahl osv er litt kjedelige.. har ikke kommet over noen kule enda iallefall..

Noen som vet av butikker eller internett adresser? eller evnt, slike siden man kan lage pysjene selv liksom, ordne med trykk og sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes pysjene på hm er sååå søte...å de med dødningehoder og kuer på kappahl er så stilige

Skrevet

På www.laredoute.no har de noen som jeg likte kjempegodt, men spørs litt hva du er ute etter da? Disse er ganske søte liksom, men også litt kule og spesielle! ;) Lykke til med jakten!

Skrevet

Jeg syns de greieste pysjene er de med glidelås fremme.

Skrevet

ja de på exit så jeg også :) men hun hadde dem i pappesken enda, så jeg turte ikke å spørre om hun kunne finne fram til meg. Var så mye folk og hun var så stressa hun som var der.. Laredoute hadde mange kule! jippi :)

Exit er faktisk en utrolig bra barnebutikk, synes jeg :) mye fint og stilig der.

Skrevet

reflex har en del stilige, med sterke farger.

Skrevet

Ja! EXIT har utrolig mye fint.. Synes det er så mye nydelig babytøy rundt omkring, vanskelig å ikke kjøpe ALT! ;) Elsker å gå å titte, og ektra moro hvis jeg finner noe som er litt spsielt. Men det fineste jeg vet er hjemmestrikkede babyklær!

Skrevet

Der er vi så himmels enige!!! Alt annet gir vi bort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...