Gå til innhold

Når har dere kvelden for dere selv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21.00, hvis jeg er heldig og minsta har sovna, har en gutt på snart 10år som legger seg kl 21 i ukedagene, 22 i helgene. NYT kveldene mens de er små og man får dem tidlig i seng..hehe..blir noe annet når de blir store og legger seg senere.

Skrevet

Somregel fra 19.00-19.30 tiden:)

Skrevet

Her legger eg tulla alt fra 1815-1900 og gutten min vil som regel legge seg rett etter barnetv så han er i seng til kl 19 så da er det stille her. Det er deilig å ha kvelden for seg sjav. Gutten min ber om å få legge seg han, satt i sofaen her i dag og åt trørr cornfalkes også seier han, "nå er eg trøtt og vil legge meg eg, pusse tennane og få flux, eg er mett au eg." hehe han er så god når han vil legge seg. Begge er veldig lette å få i seng.

Skrevet

Hele kvelden for meg selv nesten hver dag - mannen kommer ofte sent hjem...

Skrevet

Eldste legger seg kl 21, minsten kl 19- 19.30. :o)

Skrevet

Vanligvis fra 19.15 ... idag er det ikke "kvelden" enda, og det høres ikke ut som at det blir det med det første heller :-((

Skrevet

småen pleier og legge seg mellom 19 og 19.30 så gjør jeg lekser og er her til jeg legger meg i 1-2 tiden så står vi opp 7-8

Skrevet

19- 19.30. Idag sovna hu 19.10 :)

Er fornøyd med det! :oD

HUn har tidligere hatt sine perioder med våkning i løpet av kvelden, men en god stund siden sist *bank i bordet*

Skrevet

Her begynner kvelden for oss selv kl 19.30 :) Det er godt med alenetid å ja :)

Skrevet

Fra SENEST kl 19. Thea legger seg mellom 18.30 og 19. Sover til kl 08 dagen etter.

Deilig med kjæreste tid!

Skrevet

21.30 er kvelden vår, da legger eldste seg.

Skrevet

Mellom 19.00-19.30, dahar vihele kvelden for oss selv.

Så er vi oppe igjen ved 07.00-07.45 tiden.

Hun er straks 6mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...