missmam Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Skal man skrive svangerskaps permisjonen inn på CV en ? Hvor på CVen skal man evnt skrive dette?
Solitude Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Har du permisjon nå eller ? Tror ikke jeg ville ha nevnt det i cv'en...
~sjiraff~ Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Jeg syns det ser rart ut med ubegreunnede hull i en CV. Du trenger ikke skrive fødelspermisjon på selve cv'n men da bør det stå at du har barn på personlig informasjon slik at man skjønner hvorfor hullene er der.
Solitude Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Men er du i permisjon fra en jobb så blir det jo ikke hull... Men kansje hvis man ikke er i jobb, men da blir det jo hull som du snakker om.. Hmmm.. tror jeg ikke helt skjønner hihi
Sånn kan det gå Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Om du har vært hjemme i vanlig fødselspermisjon trenger du ikke nevne den i det hele tatt, den tiden inngår i de tiden du har hatt vedkommende jobb. Om du har vært hjemme uten å ha permisjon fra noe eller uten å ha gjort noe annet samtidig kan du jo bare skrive : Hjemmeværende husmor f.eks. Mannen min f.eks har noen slike år i sin cv (Hjemmeværende husfar på hans cv da ;-) ).
meg & to små vampyrer Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Ja, jeg gikk i vikariat og så permisjon og så arbeidsledig. Da står det jo permisjon en stund.
persillelille Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Da ville jeg nok skrevet svangerskapspermisjon og hjemmeværende i denne perioden. Evt. arbeidssøkende...høres bedre ut enn arbeidsledig. Ville tatt det med i CV, ser bedre ut enn huller. Hadde du hatt permisjon fra fast jobb, ville det ikke vært noe hull, permisjonstiden ville bli slått sammen med tidsrommet for jobben. Lykke til med jobbsøking :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå