Lotta med novembergutt Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Nærmer seg med stormskritt. Og jeg har fortsatt tenkt til å vente til helgen med å teste :s Flere som nærmer seg? Hvordan er formen?
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Ikveld natt eller i måro,og e 99% på at tr kjem...Men ingen krise for da...
Lotta med novembergutt Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Ja, begynner å bli ganske sikker på at tr kommer jeg også. Sist jeg testet positivt (sa) hadde jeg så mange symptomer som jeg mangler denne gangen. MASSE luft i magen, ekstremt trøtt, mye utflod, tørst og vondt i puppene. Denne gangen har jeg i grunn kun vondt i puppene - men det er jo vanlig før tr kommer :\ Blir nok litt skuffa, men er vel egentlig ikke krise her i huset heller
Babyønske �� Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Her om mensen i dag, 2 dager før ønsket, så da ble det 26 dagers syklus denne gangen også, og litt kortere lutealfase enn jeg vil ha:-( Begynner å bli desperat nå, for da blir det 9. pp( ikke 8 som i nicket). Så i går ringte jeg en spåtjeneste jeg har hørt litt om her inne(team eth). Og da fikk jeg vel i grunn bekreftet mine mistanker, jeg har hormonelle problemer. Men ho såg også at jeg blir gravid i løpet av året, må bare til lege å få litt hjelp. Så det var jo litt oppløftende, men er samtidig skikkelig frustrert, vil så gjerne klare dette selv,at det skal skje naturlig. Høres kanskje rart ut at jeg går "fem" på, men ho sa også så mye anna som stemte, at jeg ikke er i tvil om at ho har rett i det ho sa.
kitta216 Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 har egentlig ikm i dag eller i morgen... men el kom på dag 21 i denne perioden så da blir det nok litt senere.... derfor skal jeg prøve å la være å teste til slutten av neste uke tenker jeg.... tvi tvi alle sammen!
nr-4-i-oktober Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har også IKM i morgen, skulle egentlig ikke teste før søndag, men så " smugtesta" jeg i dag. Det kom fram to strek med en gang, det ene litt svakere enn det andre- men likevel tydelig(på ettermiddagsurin). Må ta ny i morgen tidlig ) Lykke til til deg!!
*Lykkeliten* Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har ikm på Lørdag.. Vet ikke om jeg skal teste da eller bare vente noen dager..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå