Gå til innhold

Jippi, kjøpt vogn i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle egentlig kjøpe BabyTravel Grizzly på Reflex, men den veide jo ett tonn!! Tror ikke den er noe særlig for min rygg nei. Så plutselig stod den der, en nydelig liten (i forhold til grizzlyen som har perfekt navn i forhold til vekt og størrelse!!) BabyTravel Smart duovogn, i svart:) Jippi. Ble 3500,- for hele pakken.. Masse plass i bagdelen, myk madrass og kjempe lett å trille og navigere:) Gleder meg til å ta den i bruk om en tre måpneders tid:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er deilig & få unna en ting som vognen & bilstol :) jeg skal hente min HERLIGE sorte teutonia spirit s3 til helgen :o) GLEEEEEDER MEG!!!

Skrevet

mye har du gitt for spiriten din? hva følger med?

Skrevet

Tre månader?! Shit jeg får nr 2 om tre uker og har ikke kjøpt søskenvogn ennå... ooops...

Skrevet

Det er vel 40% avslag på Teutonia Spirit S3 på Barnas Hus(?) nå! :) Da får en en kombivogn for rundt 4500-5000! :D

Jeg har den og jeg gleder meg max til å bruke den! :D

Skrevet

Jeg kjøper vognen min hos Rita på www.lilleprinsen.no.Hun bestiller direkte fra fabrikken i tyskland.Gå inn på hjemmesiden hennes & ta deg en titt,& er det noe du lurer på ringer du bare henne,hun er ordentlig koselig :)

Jeg sparer iværtfall rundt 2000 kr på & kjøpe hos henne :)

Skrevet

Kjenner til gleden over å kjøpe ting ja..Kjøpte vogn like etter nyttår vi! Ble en lett og fin duo-vogn det også, Brio Happy Duo. Den var satt ned til bare 4000kr. Med sportsdel ble det 5500kr. Bilstol ble det også kjøpt nå i januar, en Akta Graco Logical S. Har termin i mars jeg da..:) Barnesengen kjøpte jeg i fjorsommer, da jeg fant ut at jeg var gravid. Måtte bare feire det med å kjøpe noe, og kom over en seng jeg bare falt for!!:)

Rart hvordan man føler seg om et barn som som skal ha barn, man gleder seg liksom som et barn når man bare skal handle inn ting til babyen!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...