lille2 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg er i min 6 uke nå, ikke noe særlig kvalm enda, bare litt småuggen. Når pleier kvalmen å komme? Håper at jeg slipper unna det verste!!
miobell Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 veldig individuelt tror jeg.. noen blir visst ikke kvalme i det hele tatt ;-) legen min sa at om det kom, så kommer det gjerne i mellom 6. - 8.uke. Mamma var kjempe kvalm da hun skulle ha meg, men ikke noe kvalm da hun var gravid med mine tre brødre. (noe hun sa i går). jeg er 6+3 i dag og ikke vært kvalm. bare småuggen innimellom som deg... går og bekymrer meg for alt, men vet jo at det vanligvis ikke er noe å bekymre seg for. vi skal være glade om vi slipper unna ;-) lykke til videre!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Kom på søndag da jeg var 6+1. Blir verre og verre.
lille2 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 Huff, er bekymra for dette med kvalmen. Håper å slippe unna det verste.
Gil Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Kvalmen min kom når jeg var 6+3. Håper du slipper unna, for dette er IKKE gøy. Tvi, tvi
nr-4-i-oktober Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Hei. I mine tre forrige svangerskap ( 2 jenter og en gutt) har jeg ikke vært skikkelig kvalm- bare litt småuggen. Holdt det på avstand ved å småspise hele tiden, noe som gjorde utslag på vekta. Testa nå positivt i går, IKM i dag, så nå får jeg vente i spenning og se om kvalmen er så grei å holde seg unna denne gangen også.. Min oppfatning er at de fleste ikke er så innmari kvalme, håper det ikke blir så ille for seg heller )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå