Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 fått lånt passordet til mailen din for lenge siden for å sende en mail en gang, og i ettertid brukt passordet for å gå inn å lese dine mail? Og når du konfronterte han, så hadde han sagt "jamen, hvis du ikke har noe å skjule, så kan jeg vel bare lese?" Skal man ikke ha litt privatliv? Ble litt inspirert av et annet innlegg på Skravlesiden...
♥Prinzessin♥ Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Sånne ting må man bli enige om først. Ellers virker man bare som en patetisk spion.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Det inntrykket fikk jeg og. For dette var i en periode vi ikke hadde det helt topp, så han gjorde det ikke fordi han kjedet seg, men kun for å se om han kunne "ta meg" for noe. hi
♥Prinzessin♥ Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Da kan man trygt si det er kommunikasjonsproblemer i leiren. Kjedelige greier, det der.
Tia med 2 ♀ Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Mannen min har passordet mitt og jeg hans, syntes det er helt greit om han vil in på mailen min da jeg ikke har noe å skjule, men han har så vidt jeg vet bare gjort det når jheg ber han om å sjekke noe. Samme med meg føler ingen behov for å skulle gjøre det. Men klart om han gikk bak ryggen min for å skulle se om han kunne ta meg på noe... da er det andeledes....
♥Prinzessin♥ Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 For all del, mannen min har passordet til min mail og jeg til hans. Vi må sjekke mailene for hverandre av og til, men bare på forespørsel, selvsagt. Vi er gifte, vi går ikke på ungdomsskolen.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Mannen her og jeg har alle hverandres passord. Men de brukes kun på forespørsel. Jeg bruker epostprogram som henter mailen så den får han ikke lest uten min viten. DiB går jeg ut fra intresserer ham midt på ryggen...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Man blir ikke automatisk voksen og smart når man gifter seg. Ikke alle, iallefall...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 herregud - på samme måte som man ikke skal lese brevene til andre, skal man heller ikke lese e-posten til andre... Man opphever jo ikke sin egen integritet og sin eksistens som individ, selv om man lever sammen med et annet menneske. Nei - makan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå