Gå til innhold

røyker mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på sædkvalitet og sånn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dessverre. Men holder heldigvis på å trappe ned.Vi har ingått en avtale om at når jeg blir gravid, skal han være røykfri til barnet blir født. Tror foreløpig ikke at sædkvaliteten er dårlig, problemet hos oss ser ut til å ligge hos meg :-( . Men for sikkerhetsskyld putter jeg i han litt sink og c-vitamin

Skrevet

jeg er redd han har dårlig sæd kvalitet...vi har jo ikke prøvd leneg da men..lenge nok syns jeg...¨hva er "problemet for deg da?" har c vitamin liggende da men ikke sink..er det dyrt me sink og hvor fort virker dette ..har hørt at sæd cellene har tre mndrs produksjons tid...

Skrevet

Det stemmer nok at sæd har 3 mnd produksjonstid, så de tiltak som gjøres nå vil først ha virkning om 3 mnd.Men man vet aldri hvor lang tid det vil ta, så er jo bedre å begynne enn å vente for å si det sånn. Tror ikke sink er spes. dyrt, i underkant av 100 kr for en boks som varer i 3 mnd

Jeg har hormonelle problemer. For mye østrogen og for lite progesteron. Begynner å få tegn på lutealfasedefekt(for kort tid mellom eggløsning og mens). Ringte en spåtjeneste i går(begynner å bli desperat). Og ho sa at jeg har hormonelle problemer og må til lege for å få hjelp til å bli gravid, men at jeg blir gravid i løpet av året. Jeg har ikke vært hos lege, har bare hatt sterke mistanker om hormonell ubalanse de siste mnd.

Skrevet

Sambo røykte før, men gikk (desverre eller?) over til snus. Og jeg har vel ingen autoritet til å sjefe over hva han skal gjøre med helsa si, men prøver å pushe litt på ang. nedtrapping og slutting.

Skrevet

har ikke noe tro på at det hjelper viss jeg maser akkurat..hadde ikke gjort det med meg vertfall :( men men..jeg tror han slutter når han er klar for det selv. Og da klarer han det...har masse viljestyrke..mosetning til meg...

takk for svar og lykke til med å bli gravid alle sammen!

har tro på akupunktur altså dt må jeg bare si!

Skrevet

ja, han røyker, men holder på å trappe ned :)

Skrevet

Ja min oxå røyker, men nå har han vært på apoteket å kjøpt noe nytt avveninings greier (en hvit pinne med falsk nikotin)... Har gått på det ei uke nå og har ikke røykt en eneste røyk.... så nå begynner jeg å få litt troa på at det kanskje virker :-D Han er i hvertfal motivert :-D

Skrevet

sånn hvit pinne skal jeg prøve!!

Skrevet

hva heter det?Og hvordan fungerer den?hørtes jo bra ut:-)

Skrevet

Jeg har som regel ikke troa på disse tinga (sånn så plaster, tyggis osv). Men dette har jeg faktisk troa på (når jeg ser at mannen min omtrent ikke bryr seg om røyken en gang)... han bare går å "røyker" på denne "pinnen"... (svogeren min som begynte på dette og han har holdt seg i 1 mnd)... og det er ikke farlig vel å merke, KUN falsk nikotin...

Den heter NICORETTE inhalator 10 mg.... er 42 stk. oppi og varer 1 mnd tror jeg (koster 350 kr ca fra eller til)...

Det er akkurat som røyk, du ihalerer (og med denne kan en jo til og med røyke inne..... veldig praktisk.... hehe).... uansett verdt å prøve :-)

Skrevet

jepp.begge er røykere hos oss. jeg røyker veldig lite siden jeg ikke kan røyke på jobben osv. men han røyker en del. kommer ikke til å tvinge han til å slutte. det er helt opp til han:) men skal slutte selv.

Skrevet

Samboeren min røyker ikke, men det gjør jeg..

Skrevet

har det noe å si for sædkvaliteten om han snuser?!:S

Skrevet

Sambo var såå flink i flere år. Røyket bare litt i helgene. Men etter sommerferien "sprakk" han, så nå røyker han hver dag:( Hinter ofte til at han skal gå tilbake til sånn det var før, men han har nok blitt for avhengig:( Gir han zink og selen som "motvekt" da, så får håpe at det hjelper litt;)

Skrevet

Ja, men håper han klarer å slutte. Driver også å trapper ned... Jeg sluttet for godt over 3 år siden, da jeg fant ut at jeg var gravid :)

Vi røyker ikke inne....!!!!

Skrevet

han snuser, så er vel ikke så veldi sunt det heller nei.. :(

Skrevet

har nettopp funnet ut at jeg er gravid! vi har bare hatt en prøveperiode så det satt som et skudd;) satser på spiren holder seg der! kan være at det er veldig drepende på sæden til noen med røyking men min samboer røyker ganske mye og vi det nå til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...