Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag merket jeg at jeg faktisk har fått mage, er 7+6 uker på vei, og synes det var utrolig tidlig.

har en datter fra før, og har hørt at man kan få den tidlig når man har vært gravid før. noen fler som fikk litt mage så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om livmora di ennå ikke har kommet opp av sin lille hule, vokser den og blir større nedi der og alt av tarmer osv blir skyvet oppover, derfor kan en føle at en får mage så tidlig.. Er selv 10 fullgåtte i morgen og føler meg utrolig lubben og små studd, har liksom ikke fått en skikkelig kul. Hele magen er bare studd utover..

Gleder meg til folk kan se det skikkelig og ikke bare tror at juleribba sitter hardt i år...

Skrevet

Har vært og kjøpt mammabukse alt jeg ;)

Orker ikke ha noe som strammer.

Magen kommer fortere med nr 2 enn med nr 1. Nå er dette min nr 3 og jeg er 6+4.

Skrevet

Jeg er også gravid med nr 2, og forrige gang fikk jeg ikke antydning til mage før jeg var rundt uke 16/17.. Nå er jeg 7+4 og jeg også begynner å se at magen kommer..

Men jeg har også hørt at man ofte får mage tidligere når man har vært gravid før. Jeg hadde sett for meg å kanskje holde det hemmelig fram ti ul, men hvis magen skal begynne å vokse allerede, så spørs det om det kommer til å gå.. :-)

Skrevet

jeg har også en datter fra før og fikk mage i uke 7 denne gang, mot 4 mnd sist.. er nå 8+1 og kan ikke holde det hemmelig lenger, det synes veldig godt:)

Skrevet

Eg har altid fått tili mage. Min 4 i magen nå.betyr vel at eg får mage snart?

Skrevet

hei. jeg er 10 + 1 i dag. vet ikke helt om det er mage eller om jeg bare er oppblåst. men traff en venninne av meg i dag som er gravid å hun sa at det var begynt å vise litt. men dette er min første da.. så da er det kanskje litt tidli? men når jeg ligger helt flat så buler magen et stykke over skammbeinet.. er det det det heter? det ute på hoften?:P hehe..

Skrevet

snart 12uker og jeg har fått mage. Dette er min 2, syns også det er tidlig. Sist hadde jeg bare så vidt mage på ul, over 4mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...