Gå til innhold

Flynn er død...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg akkurat gråt meg gjennom 30 minutter med home and away... Så UTROLIG TRIST!!!! Helt utslitt jeg nå!

Fælt at en TV serie skal få meg til å bli så satt ut! får skylde litt på hormmoner også da... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var ikke alene... Dette var den fæleste episoden jeg noen gang har sett... Er fortsatt trist jeg da.... snufs...

Skrevet

Jeg har også grått meg igjennom hele episoden! Utrolig trist, men også veldig fin episode... Utrolig at man kan gråte seg igjennom en hel episode!

Skrevet

same here... griner enda.. huff..tenker ..hva om min blir borte. man blir aldri nok forbredt:(

Skrevet

Jeg også!!! Buhu!!! Ser helt jævlig ut nå, rød i hele trynet!!! Tristeste tv-episoden ever!!!

Skrevet

Tror ikke jeg skylder på hormoner... Hadde nok vært like lei meg uansett... Fulgt med på Home&Away siden jeg var 14-15 år, og dette var en av de tristeste episodene ever....

Skrevet

Jeg også! Så trist! Samtlige sofaputer er klissvåte...

Skrevet

Kjempe trist!har fulgt mer eller mindre med i mange år nå. blitt så glad i sal og flynn. de passa jo så godt sammen

Skrevet

Har vært så forbanna på alt i dag, så på slutten av H&A ropte jeg ut "skal du ikke daue snart" til tven... Typen så bare rart på meg, for jeg er en ihuga H&A-fan.... bruker å sippe til alt som er trist der.... forbanna NAV ødela alt for meg i dag, grrrr....

Skrevet

Jeg er helt utslitt, og mannen min ler av meg:)

Hormonkrana har stått på i over en halvtime, jeg var forberedt på det etter slutten på episoden i går.

Skrevet

Han døde altså på slutten? Fikk ikke med meg de siste minuttene. Hvordan skjedde det da?

Skrevet

Han sovna stille inn med sal på brystet

Skrevet

trur ikke det er hormoner, jeg er ikke gravid men det høljet ned;( det var så trist;(buhu;)

Skrevet

Jeg har helt vondt i hodet nå av alle tårene som kom. Har ikke godt av å se noe sååå trist.

Fælt hvor engasjert man kan bli i en serie altså. Også meg da som ble så skuffet den gangen de byttet ut Flynn med en ny skuespiller......

Men jeg liker han jo nå da, også dør han.....

Skrevet

Fikk ikke sett i dag jeg,men jeg skjønner jo nå at jeg må se reprisen i morgen!!!

Skrevet

hvem som sier at man må følge med på noe for å gråte??

herregud altså..har ikke fulgt med på H&A jeg på mange år og her sitter jeg og sipper for harde livet...

hater å se slikt..begynner kun å tenke på hva om noe slikt hadde skjedd med oss...

hva om mannen min plutselig en dag fikk en dødsdom...eller var med i en ulykke...hva om noe kommer til å skje med et av barna våre???hva om............

Skrevet

uff ja...... hva om....

triste greier! Sal er liksom en av de gode gamle, kjernen i home and away nå..

Så må det skje med hu liksom;( Gleder meg til episoden idag, selvom det sikkert blir like trist...

Skrevet

Jeg grein i like strie strømmer av reprisen nå, som da jeg så den i går.... Hulker faktisk..

Engasjert, ja... Og alle disse "hva om" som dere nevner.. Snufs..

Skrevet

Reprisen var like trist.... snufs... Det var kjempetragisk da Noah døde, men dette H&A dødsfallet tok kaka. Og dette var vi forberedt på en god stund til og med....

Skrevet

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIII, Jeg gikk glipp av reprien og!!!!!!

F'''''''''''''''''''n!! Jeg som hadde grugledet meg til. Jeg har også fulgt med helt siden starten!! Buuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuu!

Skrevet

å herrejemini..

dette var jævlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...