Gå til innhold

Barbering før fødsel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter, lurer på om man helst skal barbere seg nedentil før fødselen eller ikke? Har alltid barbert meg men vært litt vanskelig i det siste. Så jeg bare lurer på om noen jordmødre har sagt noe om dette tidligere?Førstegangs fød. her..

Håper noen kan hjelpe meg her..

Ikke lenge igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du må jo ikke barbere deg, ingen regel som sier det. det er jo ikke alle som bruker å gjøre det til vanlig heller... før i tiden brukte jordmødrene å barbere den som skulle føde sa mamma, men det har de sluttet med for lenge siden.

 

skjønner forresten at det er vanskelig å barbere seg selv ja, har gitt opp for lenge siden jeg, hehe, risikerer ikke å bli omskjært ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, venter nr 3 og har aldri blitt kastet ut av sykehuset fordi jeg ikke hadde barbert meg. Fokuser mer på den som er inni deg enn hvordan du ser ut "der nede".

Lykke til.

 

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har barbert mæi gjennom hele svangerskape, og vil fortsette me det til fødselen. Føle mæi mest vell me det, så eg vil ikke se ut som en urskog!! Ja det begynner og bli litt vanskeli, men det går helt fint syns eg, har bare 3-4 uke ijen no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips jenter...

Da JM skulle kjenne om jeg var moden sist uke, kom jeg på hva det var jeg hadde lovet meg selv å gjøre denne gangen.

Det er sinnsykt vondt når hårene setter seg fast i gummihansken til JM og liksom blir med inn i......

Derfor var det rett hjem, og fjerne alt som kunne komme i nærheten av JM`s klissete gummihansker.... ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...