Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og tuuuuuuuuuuuuter...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

døde flynn i dagens episode?? helt unødvendig:(

Skrevet

Ja han døde.. handla kun om siste kvelden /natta hans.. buhuhu...*grine* huff...

Skrevet

Jeg klarte ikke å stoppe hormonkrana under dagens episode. Jeg har grått i en halvtime.

Skrevet

jeg satt her å grein som bare det, så kommer sambo hjem, spør hva som er galt, jeg sier, så på home and away, og da gjør han nar av meg...

Har jo følgt med i såååå mange år, blir jo som en familie.. :)

Gud så trist...

Skrevet

denne episoden er den verste jeg har sett. begravelsen som følger blir vel også tragisk....

Skrevet

Jammen godt det ikke bare er meg... Har sittet og sippet fra start til slutt av dagens episode - har fulgt med på serien siden den startet og ikke gått glipp av en eneste episode - lenge leve vhs!! =)

Skrevet

åååååå,,,,,det er så bra d e flere av oss:)satt her og følte meg lite lur eg...satt å tutet skikkelig...men d e godt d e fler av oss:)

Skrevet

bra det ikkje bare meg, sitter og snyter nesa i katten=) har fulgt med siden flynn ble syk... har aldri tutet så mye for en tv-serie... disse hormonene..=)

Skrevet

Gubben syns home and away er no tragiske greier. Men jeg måå se det.. kan ikke gå glipp av noe. Beste serien ever.. klump i halsen enda..

HI

Skrevet

Hadde vært ille nok hvis jeg ikke hadde vært gravid, men nå var det heeeelt uholdbart;.-( Trodde ikke jeg skulle klare å slutte å grine noen gang jeg...BUHUUUUUUU:.-( Hvordan skal begravelsen gå, tro...Herregud. Og dette er en oppdiktet person....må le litt også da....uff

Skrevet

Huff... er helt rød i øya fremdeles.... skikkelig grining på gang her... og jeg som ALDRI griner!!!!!!! hehe:)

Skrevet

hvem er flynn.....

dagtid drama? herlighet....

Skrevet

Uff, enig. Home and Away tar knekken på meg innimellom...

Skrevet

tårene rant her også...

bestandig tuta for slikt jeg....

men idag var det ille:(

Skrevet

JEG OGSÅ GRIIIINER NÅ!!! fYTTEGRIIISEN HOME AND AWAY ER GULL PÅ HJEMMEDAGER!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...