Gå til innhold

Jøss, ultralyden viste jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk helt sjokk, var sikker på at det ble gutt igjen..... Det er jo selvsagt ikke nøye hva det blir, men har alltid trodd jeg skulle ha to sønner. 100 % sikkert er det jo aldri, sa jm, men hun virket ganske sikker likevel.

Nå forandret liksom alt seg, kan ikke se for meg at jeg skal få en datter! Er nesten rystet, jeg. Selvsagt er hun like velkommen som en gutt, bare veldig rart å tenke på at det blir en hun :o

Har noen av dere fått beskjed om at det blir jente, så ble det gutt?? Jeg er liksom ikke helt overbevist ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om flere som har fått beskjed om jente og så kom det en gutt:-) Et par hadde tom pusset opp barnerommet i rosa og skikkelig jentete, hehe:-)

Skrevet

Hehe... dette er min første, men jeg hadde blitt SJOKKERT om ul. viste jente! Var 100 % sikker på gutt fra jeg tok testen, og det er det!

Så skjønner du ikke klarer å tro det :) Rart det der med magefølelsen...

Skrevet

Jeg har en jente fra før, og før ultralyden var jeg sikker på at det skulle bli jente igjen, men nei da, der var en gutt. og jordmor sa det 200% sikkert, det kunne sees veldig tydelig:) hehe.

Skrevet

Da jeg var på ultralyd i november visste den gutt. Jeg var hellig overbevisst på at jeg ventet ei jente for svangerskapet har vært forskjellig fra sist. Men den som var i magen min var en gutt og nå kunne det ikke vært noe annet i magen min heller. Du kommer nok fort over sjokket, bare tenk at det er ei jente.

Skrevet

hadde samme opplevelse som deg i september, var sikker på at jeg ventet gutt nr 2.. Men i følge 3 Ul ligger det en jente i magen min, og i løpet av februar får jeg vite om det er riktig :o) Håper på det da, siden vi har pusset opp barnerommet med lilla og rosa, og fylt kommoden med rosa :P

Skrevet

Hehe, skjønner deg godt HI!

Jeg har det på akkurat samme måte, jordmor erklærte: "Ja, nå kan du kjøpe inn rosa små ting, for dette er en jente!" Hva????

Var helt sikker på at det skulle være en gutt, men så feil kan man altså ta! Men venner meg sikkert til tanken etterhvert :)

Gøy blir det jo uansett!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...