lille2 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har nettop testet positivt på graviditetstest. Er så lykkelig, men samtidig veldig redd for å miste. Når er det mest vanlig med SA? Når kan jeg endelig slippe jubelen helt løs?
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Gratulerer med positiv test! Legen min sa at det er mest vanlig å oppleve en SA i uke 6, 7 og 8. Etter at man har hørt hjertelyden så øker sjansene betraktelig for at det skal gå bra. Ellers tror jeg de fleste som har blitt gravide engster seg for at det skal gå galt. Det er liksom en del av pakka. Når det gjelder å slippe jubelen helt løs, så synes jeg du skal gjøre det nå. Du vil aldri få noen garanti på at det vil gå bra, så derfor burde man kanskje velge å bare glede seg over slik man har det akkurat nå uansett. Jeg har mistet selv, og det forandret innstillingen min veldig. Selv om det kanskje høres patetisk ut så er jeg glad for hver dag jeg er gravid etter det. Det går vanligvis bra. Og om det ikke gjør det så kommer man seg gjennom det også. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå