Gå til innhold

noen som gikk ned i vekt etter ammeslutt????

Anbefalte innlegg

Skrevet

vekta står helt stille....lever sunt, ammer, går mye tur, men vekta står stille.....6 mnd siden fødsel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Med alle mine barn, så har vekta økt under amming og rast ved ammeslutt!

Skrevet

hva kan være grunnen til at det skjer? har trappet noe ned på ammingen nå pga grøt til gutten, så var du helt ferdig før vekten raste ned?

Skrevet

gikk opp ved ammeslutt me 1 mann.men håper jeg går ned når jeg slutter å amme minstemann.skal gå ned iallefall 8 kg. har gått ned litt etter fødselen for 6 mnd siden men mangler litt ennå ja før jeg når målet..

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

JA!

Etter at jeg sluttet å amme så raste jeg ned i vekt...:-)

Når jeg ammet var jeg konstant sulten...det forandret seg når jeg sluttet heldigvis.

Skrevet

Gik kun ned i vekt første ukene under( veske) ammingen, så holdt vekta seg oppe ( jeg hadde igjen 10kg fra svangerskapet), disse kiloene raste bort etter ammeslutt. Det er faktisk en fordel for barnet at mor kke minster vekt for raskt siden diverse uhendlige miljøgifter osv lagres i underhudsfettet vårt derfor skal man ikke slanke seg under ammeperioden heller. :-)

Jeg spiste helt normalt( normal sunn mat), drakk kun litt mer enn vanlig ( vann og juice). Har ikke slanket meg etter ammingen heller og spiser like mye, men kiloene raser, trener ikke mer, tror det kan ha med hormoner å gjøre for enkelte. Har nå gått ned 10kg på 3 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...