Zaratustra Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Eller andre med erfaring med dette. Hvor mye gir dere og hvor lang tid tar det før det virker? Ga 10 dråper i går kveld og 10 før formiddagsluren i dag, samt 10 nå nettopp. Resultat: Sov minst like elendig i natt som ellers. Formiddagsluren var på 15 min, noe som er mindre enn vanlig og noen ettermiddagslur ble det ikke. Må man bruke det noen dager før det virker?
FrøkenSprøken Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har ingen erfaring med det, men har tenkt å kjøpe det for å bruke det selv (altså ta det selv). Det står jo at det øker hormonproduksjonen, så jeg er litt skeptisk til å bruke det på små barn, men dette vet du kanskje allerede? Det inneholder alkohol også. Greit nok at det er lite, men hvis man bruker det hver dag blir det jo en del. Tenkte bare å si fra... Hold meg gjerne oppdatert på hvordan det går. Har en liten en som sliter med søvnen selv, så vet hvordan det er. Hvor gammelt er ditt barn forresten?
Zaratustra Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Takk for svar. Ja, jeg så inne på småtroll at det var noen som var skeptiske, men har ikke sovet ei hel natt siden jeg gikk med storesøster for seks år siden, så nå er jeg passe desperat, særlig med tanke på at permisjonen går mot slutten. Minstejenta er 10 mnd. Tenkte det var verd å prøve, men skal ikke bruke det lenge.
FrøkenSprøken Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Ja, jeg må innrømme at det frister, men vet ikke helt om jeg tør:( Får høre med en naturmedisiner eller noe kanskje... Men skal i allefall kjøpe det for min egen del. Har blitt så stresset av at toåringen aldir sover, at jeg har begynt å plages med å sove selv.
FrøkenSprøken Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Hei! Hvordan gikk det med dere i natt? Jeg snakket med ekspeditøren på helsekosten i går, og hun sa at det var greit å bruke avena sativa helt fra fødselen av. Stod ingenting om at den ikke skulle brukes på barn under tre år på den flaska jeg kjøpte i går. Spørs om det finnes flere varianter, som kanskje har forskjellig styrke? Jeg prøvde i allefall avena sativa på toåringen min i går kveld, og HAN HAR SOVET HELE NATTEN!!!! Var våken og klynka litt i halv 6 tiden, men bare gav ham en klem, så sovna han igjen, Var sikkert bare en drøm. Måtte vekke ham halv 7, for da skulle vi opp. Kan jo ha vært en tilfeldighet, for har hendt at han har sovet hele netter før også, men vi krysser fingrene for at to år med våkenetter nå er forbi:-D *spent på å høre hvordan det gikk med dere*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå