Roketikka Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 MIn sønn får smokkeutslett. Kommer på det samme hvilken type smokk vi bruker. Det blir tørr hud og noen røde prikker uansett . Spesielt når han ligger ute i vogna og det er litt fukt under smokken.... Noen som har et godt forslag til hvilken krem som er veldig effektivt mot denne type utslett! På forhånd takk ;o)
Én til Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Smokkeutslettet til jenta mi forsvant etter et par dager med Repair krem. Også byttet jeg til smokken Mam Air, som er veldig luftig, som navnet tilsier.. hehe. Ikke noe utslett nå lenger :-)
Én til Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Glemte å si - du kjøper kremen på apoteket. Den er utrolig drøy i bruk og genial på utslett/tørr hud.
Legekjærringa Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 A-derma, blå serie har en stift som skal vist være kjempebra mot smokke-utslett. Kjøpes på Apotek
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Ceridal, fås kjøpt på apoteket. Den er væskeavstøtende og tåler dermed sikkel.
Roketikka Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 Tusen takk for svar jenter ;o) Jeg får ta en tur på apoteket ;o)
trebarnsmor Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Vi har prøvd ut all verdens kremer på vår datters eksem, og den eneste som har hjulpet oss er HP Hudpleiesalve. Den er "sølv-aktig" og du får kjøpt den på apoteket. Vi fikk anbefalt den av min svigerinne som jobber på et sykehjem, det er kun den de bruker der hun jobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå