Gå til innhold

noen som har simo kombi vogn????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi har blitt alt for lang til å ligge i bagen, så fant ut at nå var det på tide å bytte den ut. fikk med en del (den halve som man hadde på bagen) fikk beskjed om at den kunne brukes når bagen måtte byttes ut som en ende på vognen... men forstår ikke helt hvordan den festes...noen som kan hjelpe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn trodde jeg også det skulle være på brio kombi vogn, men fant aldri ut av det. Så når han ble for stor til bagen så ligger han bare i vogna men uten noe rundt føttene om du skjønner. Er bare åpent der. Har en simo kombi som står i barnehagen, den også ligger han bare oppi sånn.

Skrevet

det der fant ikek eg heller ut, så tok løs øverste knapp på den delen som er i, og festen den der på hver side, og la den "lappen" som er på fotbrettet inni "baggen". om du skjønner.

men brukte den ikke lenge..

Skrevet

Den skal festast nede ved fotenden på vogna. Det er trykknappar på sida av stoffet, har du funnet dei? Det er alså den lille skjermen på baggen, som kan festast der nede..

Skrevet

Lenge siden jeg brukte den nå, men er det ikke bare å feste den med knapper tro? Husker hvertfall at det ikke var noe vanskelig!

Skrevet

fant det ut nå ja, tusen takk for hjelpen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...