Gjest Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 La oss si at mamma er sykemeldt fra en tung jobb, og både lege og ledelse på jobben sier at mamma trenger hvile og ro. Hadde dere holdt barnet hjemme da, eller i barnehagen?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Barnehage...å ta vare på et lite barn er ikke akkurat å få hvile og ro.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Her er det ikke mye ro om gutta er hjemme, så jeg hadde sendt barna i bhg. Skal er hvile, bør en det.
grå :) Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 hvis du vil ha jenta di hjemme så tar du henne hjem, trenger du roen så lar du henne være derhun er. elelrs kan du jo ta det på halvveien og ha henne vekke kortere dager. evt noen dager hjemm i uka
Kamomille Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 dersom mor trenger hvile, så er det ikke naturlig å ha barnet hjemme synes jeg. Ellers kommer det ann på hvorfor man er sykemeldt. dersom man f.eks ikke greier å sitte, gå, stå osv pga bekkenløsning, synes jeg det ville være merkelig at man klarte å ha småbarn hjemme. Hvis man deriomot går på svangerskapspenger pga fare for fosteret, så kan man kanskje fint klare å ha barnet hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå