Gå til innhold

Så kom dagen da charter var topp!! Hjelpes...;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker å dra på skikkelig pakketur i februar neste år. Da er pjokken ett år og mor skal tilbake i jobb.

Vi er ute etter følgende:

God sommer temperatur og lite vind

Fin strand

Knall hotell med stort og lekkert bassengareal

Litt liv/butikker er ikke å forakte

Med leiligheter så man kan ordne mat selv i blandt.

Noen som har vært på et skikkelig deilig sted på vinterstid de kan anbefale. Egypt er uaktuelt. Tenker Malta, Grand Canaria (trodde jeg aldri skulle si) Redd Thailand er lang tur for en ettåring? Flere steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tenker også på å reise under permisjonen og er nesten sikre på at det blir Thailand. Det geniale er at man kan fly direkte på 11 timer og det er nattflyvning begge veier. Tror Malta blir litt kaldt i februar... God tur!

Skrevet

Vi har også snakket om Thailand...

Men det er jo langt, så kan bli en prøvelse kanskje?? Men har hørt om at det finnes sånne senger til barn på fly, som man kan feste i veggen foran plassen??!! Da er det kanskje lettere å få dem i søvn??

Ellers blir det den franske riviera i sommer :-)

Da er han bare 4 mnd og kan kose seg i vogna ved siden av middagsbordet på resturant! Mange jeg kjenner som har god erfaring med babiser på tur i denne alderen :-)

Skrevet

Hva med Kapp Verde? Syd for Kanariøyene, direkte fra Oslo. De har Blue Village. Skal visst være veldig bra, vi snakket om det i fjor, men ikke charter og ingen barn. Men det skal være veldig fint for unger. Og så er det ikke noe tidsforskjell å snakke om, 1 time og det er jo greit nok.

Sommer hele året!

Gambia er jo et alternativ. Det var mine tips i hvertfall

Skrevet

Vi reiser til Thailand i november, da er babyen 9 mnd...

Gleder meg. (har også en på 3 år da)

Flyturen er lang, men det går nok greit. Vi dro da førstemann 9 mnd, til USA, SanFrancisco. Like lang flytur, gikk veldig fint =0)

Skrevet

var på grand canaria når lillesnupp var rett rundt året i fedruar i fjor, flyturen ble litt lang, men vi hadde det suuuuupert der nede. bodde i porto rico, var ved bassengomr etter frokost, så dro vi til stranda når lille skulle sove så var det to timers sol slikking på mor og far, mens mini sov i vogna ved siden av;o)

for eksempel:

http://ving.no/hotel/hotelmaster.aspx?categoryid=1&regionid=-1&countryid=-1&areaid=-1&resortid=9626&itemid=13224&hotelid=52638&mapHotelCode=52638&filterOnCategoryId=1

Skrevet

Vi kommer også til å reise under permisjonstiden.

Men hvor, det er det store spørsmålet.

Thailand og alt som er 5+timer med fly er totalt uaktuelt.

Små barn får så lett vondt i ørene pga trykket, og jeg ville ikke riskikert at den stakkars lille skulle hatt vondt så lenge.

Tenker det blir frankrike på oss, men da flyr vi ned på egenhånd og leier leilighete og bil en ukes tid, kanskje to.

Men vi får se hva det blir til.. Ikke mye billig finne nå om dagen...

Skrevet

Sjekket Malta,-og gj.snitts temp i februar er 16 stusselige grader. Det burde jeg jo ha skjønt da:)

Gambia har jeg vært-og ikke så viktig å dra tilbake dit egentlig. Thailand er et sted vi har snakket masse om...-og hvis man flyr direkte og nattfly,-så er jo det overkommelig både for foreldre og barn. Tror kabintrykket på de store langdistanseflyene er blitt veldig velbalansert...-mener i allefall å ha lest det et eller annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...