Gå til innhold

Så kom dagen da charter var topp!! Hjelpes...;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker å dra på skikkelig pakketur i februar neste år. Da er pjokken ett år og mor skal tilbake i jobb.

Vi er ute etter følgende:

God sommer temperatur og lite vind

Fin strand

Knall hotell med stort og lekkert bassengareal

Litt liv/butikker er ikke å forakte

Med leiligheter så man kan ordne mat selv i blandt.

Noen som har vært på et skikkelig deilig sted på vinterstid de kan anbefale. Egypt er uaktuelt. Tenker Malta, Grand Canaria (trodde jeg aldri skulle si) Redd Thailand er lang tur for en ettåring? Flere steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Malta er jo råkoselig, da, føler ikke du er på charter-tur... Der vi var, husker ikke hva det het, hadde de 5 stk 5-tjernes hotell som alle så utrolig bra ut... Snakket med noen som bodde på Hilton-hotellet som synes det var veldig barnevennlig. Veldig bra om du vil oppleve litt kultur, rene restauranter med nogenlunde vestlig (god) mat og butikker med ordentlig klær (ikke bare strandkjoler...)

Vet ikke hvor bra strendene er, men det er sikkert noen strender å dra til om man spør seg frem. det er jo en liten øy, så vi gikk langs strendene lenge, men de kan jo ikke måle seg med f.eks Costa Blanca-kysten i spania. Spørs nok hva man sammenligner med :) Vi var mest på bassengområdet, det var veldig bra.

Cran Canaria har jeg dårlig inntrykk av. Vi havnet nok på heeeelt feil sted, men det var godt og varmt (mars).

Malta er et sånt sted man ønsker seg tilbake til :)

Skrevet

Huff... Gruer meg til jeg også blir charterturist! Hehe :) Ikke noe negativt om deg altså, men slik jeg tolker deg er du ikke det fra "børjan" av. :)

Skrevet

Gran Canaria er flott vinterstid,men nåken steder er lavere temperatur enn andre.. Vi var i maspalomas/Playa del Ingles i januar ifjor,blåser eindel på Playa,MEN Amadores eller Puerto Rico derimot,KANLL,blir der neste gang vi reiser ein vinter

Skrevet

Ja, er Malta bra? Er rett og slett ute etter et charteraktig sted som ikke er/virker charter ja... Helt korrekt.;) Selv har jeg aldri vært på Grand Canaria, men det virker som at stedet man velger har mye å si..

Jeg skal sjekke Malta litt mer... Takk for fine innspill!:)

Skrevet

Hva med Korsika, Boblis. Er vistnok svært flott, man flyr direkte (husker ikke reiseselskap, men det finner dere ut av).

Jeg har prøvd Charter (Tyrkia) en gang, og aldri igjen. Selv ikke med barn ... tror jeg ;-)

Skrevet

Æh sorry, kanskje ikke i februar. Fikk ikke med meg den.

Skrevet

Hva med Kapp Verde? Syd for Kanari øyene. Der er det Blue Village, som er topp for unger. Stabilt vær osv. Og ikke minst billig å leve/være ;) Og en skikkelig bonus er jo at det ikke er noe tidsforskjell og snakke om, en time tror jeg. Går direkte fra Oslo med Star Tour.

Ellers er det jo Gambia som har samme opplegg.

Thailand er jo en sikker vinner, men jet lag er slitsomt både for små og store.

Ellers begynner jo Dubai å bli kanon!! Anbefales på det varmeste! Februar er høysesong, litt usikker på om det er begynt med charter dit vel og merke. Men regner med det kommer snarlig

Skrevet

Har vært på flere av kanariøyene. Tenerife er absolutt min favoritt, med barn. Sunwing resort Fanabe (sjekk på ving.no). Her har du "alt" innen rekkevidde. Og ønsker dere å ta det med ro på hotellet er basseng, restaurant og underholdning i samme bygning. Er det ferie, så er det ferie.

Skrevet

Ja, knall jenter. Takk for gode tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...