monca*84*j12 Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Dette har sikkert vært tatt opp tidligere.. men... har dere blitt spådd av de eminente spådamene(jentene,konene??) og har det stemt? har blitt spådd og er spent på om det stemmer.. blitt spådd til begynnesle av sommer og i juli, med forskjellige kjønn.. men helst vil jeg bli gravid NÅ da.. hehe... men man skal vel kanskje bare være glad man kan bli gravid og at "de" ser barn i min fremtid?!!
Babyønske �� Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har ikke blitt spådd av de på forumet her inne, men i går ringte jeg team eth, som har blitt nevnt her inne av og til. Jeg er er nå i 9 pp og begynner å bli desperat. Så jeg måtte bare ha svar. Og ho sa at jeg ville bli gravid i år, men har hormonelle problemer og må få hjelp av lege til å bli gravid. Jeg har ikke fått påvist hormonelle problemer hos lege enda, men har hatt sterk mistanke en stund. Så da må jeg vel bare ta turen. Frustrerende, men kan ikke gjøre så mye fra eller til Ho sa også mye anna som stemte for meg. Så jeg sitter positivt overraska tilbake. Det koster selvsagt en del da det er 829-nummer, men for meg var det absolutt pengene. Tok ca 4 minutter
Gemini7 Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Jepp- jeg har blitt spådd utallige ganger, både av folk inne på forumet her på bim (spå-horoskopfoumet i scrollefeltet til venstre), og av andre, bl.a. team eth som nevnt over - og forbausende mye stemmer ja. Mamalari på spåforumet her på Bim sa veldig mye riktig om meg med tanke på personlighet og evner. Ellers så hun at jeg ventet ei jente (det sa forresten mange inne på det forumet) og UL viste atd et var rett. Hun sa også at jeg kom til å føde et par dager før terminen (gjenstår å se), og at jeg ville få litt problemer med bekkenløsn, nakkesmerter og utslitthet i svangerskapet så en sykmeld ikke ville være dumt (alt stemmer, sykmeldt nå). Hos team eth så de hvor forlovelsesringen miin lå etter at den ble borte for meg, og snakket med eth selv senere og hun så mye riktig mht jobb, lønn og leilighetskjøp, samt yrkesvei.. Moro å prøve! Her inne på Bim er det jo også gratis så skader ikke prøve. Skjønner du ønsker deg et svar, lykke til!
Bolla og lille rosin Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Hmm... har blitt spådd her inne en del ganger jeg og, med mange forskjellige svtar... Hva er team eth??? Og evt. tlf.nr dit?? Jeg syns sånt er så grusomt spennende, og vet nå at jeg ikke kommer til å klare å la være å prøve å ringe dem;)
Gemini7 Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 team eth er spådamer på teletorg, ledet av Elisabeth (eth) som er ei veldig kjent spådame, vært en del i media osv. Jeg har snakket m henne en gang, og med en av medarbeiderne hennes en annen gang (hun var veldig treffsikker mht å forklare meg hvor ringen min lå). Et nr er 829 95 229, men de har flere nr også. Kr 25 min, men hun brukte bare noen få min på meg.. Søk på team eth så kan du lese om dem:) Spennende å se hva du får vite da!! Tvi-tvi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå