Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 hei.kan noken fortelle meg kor masse sukker en skal blande ivatnet på 40 ml?kor ofte kan man gje dei sukkervatn?
Snupi27 Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 jeg ga 2 ss i 1 dl vann.. ga det så ofte hun trengte det.. pleide å gå ca 2 timer mellom hver gang..
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 1 -2 ss på 1 dl vann og det skal gi KUN i ekstreme tilfeller når apsolutt ingen tilng annet funker! Jeg har prosjyre om det som jeg jeg har fått på helsestasjonen pga jenta får var plaget med kollikk de 2 første mnd. Om barnet ikke finner roen og man ikke får i melk så skal man gi 1 dl vann med en liten teskje sukker. Dette kan de få når man føler de trenger altså de kan få det oftere.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Uff ble masse skrivefeil der, gikk litt fort. Men du skjønner sikkert hva jeg mener:o)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 1 dl sukkervann, selv svakere , er vel litt mye på en baby? Og hvordan i all verden tror du man skal gi så mye når det er vanskelig å gi den 1 ts ? Måtte gi min datter sukkervann i kveld faktisk, da hun skrek så histerisk at hun sluttet å puste innimellom. Umulig å få henne til å holde på smokken i slike situasjoner, tror at babyen klarer å drikke opp en hel dl da ? Tviler på det.
MJ<3 Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Jeg også ga 1 ss på en dl vann. Men om han/hun har mye vondt i magen kan manuellterapeut anbefales. Vi var der for to dager siden, og plagene har helt gitt seg. Hadde låsning i bekken, rygg og nakke. Helt ny unge:) Det er gratis også! Gå på www.barneklinikken.no.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Jeg var veldig redd for å bruke sukkervann, men lillegullet vårt var så plaga med magen en tid og det var det eneste som hjalp. Men jeg snakka med ei som jobber på sykehuset og hun sa at alt med måte selvfølgelig, men før i tida så brukte de å gi babyene på barsel masse sukkervann hver dag. For på den tida så fikk mødrene bare inn babyene hver fjerde time for å mate dem. Ellers gikk det i sukkervann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå