Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Er det nødvendigvis slik at man blir "slappere" for hvert barn man føder? Høres kanskje litt dumt ut å bekymre seg for dette, men det er noe jeg tenker på.
*Super*Mamman* Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Jeg ble iallefall ikke noe slappere, heller trangere vil jeg tro... Har ikke vært flink med knipeøvelser heller.. Men fødte en liten baby da, på 3300 g, og hodeomkrets på 32 cm.. Vet ikke om det har noe å si... Ellers er jeg blitt mye mer følsom der nede, så sex er mye bedre nå enn før fødselen.....
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 jeg følte meg slapp og sliten nedentil.jeg ville gå i hardtrening med knipemuskler men så ble samboeren min sur 2 mnd etter fødsel fordi jeg ikke ville ha sex før jeg var klar..han fikk altså mus tilslutt og sa jeg var ikke noe godt ligg lenger....det tar knekken på selvtilliten.gjorde det slutt pga psykisk mishandel og fikk ny kar etter 1 år og da vi ente i seng sa han at han kjente ikke at jeg hadde født og var god. poenget er ikke la deg presse,tren på og du vil kjennes ut som normalt
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Nei, ikke noen tydelige forandringer.. Merker liksom ikke noe forskjell, så da regner jeg med det ikke er så stor endring. men viktig å knipe da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå