Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 jeg låner penger til bil så samboer har bil å kjøre med.bilen ryker og jeg låner mer og ny bil igjen....nå har bilen vi skaffet oss ikke papirer i orden og en slitt frontrute(???!!!!!!!!!!!!!!?) så han inbiller seg at jeg låner nok en gang på bil....FYYYYYYYYYYY FAAEN HELLER!!! vi har kranglet om dette og han sier at han aldri skal nevne det igjen.igår hadde vi sex også har han nerver til å kreve penger til bil dagen etter!!! jeg er høygravid og skal liksom kose meg gjennom siste fase,jeg mistrives noe så j***** bare utblåsning som jeg sårt trengte
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 jaaa....... Bilen min eksploderte (ja,bokstavelig talt) før jeg ble gravid da heldigvis. Så jeg har sluppet glatt og elegant hele den brukt bil smørja jeg da... men må fikse den,har avskiltan men min mor får nervesammenbrudd av tanken på meg gravid uten bil såå hey......jippiii... vil ha mer penger, mer ro og NY bil,ikke sant det hadde vært lettere..? =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå