Gå til innhold

Veldig bekymret for barnet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke sammen med faren og de siste ukene har ting toppet seg veldig! Er bekymret for den lille i magen. Det er masse liv, men ikke vanlige spark. Akkurat som det er kramper eller noe, det rister i han på en måte. Er det noen andre som har det sånn? Og får kynnere hele tiden. Spesielt på kvelden, gjerne hvert 5 min, kanskje hvert kvarter på dagen. Er i uke 28 nå. Det går liksom i annenhver kynnere, annenhver liv i magen. Han må vel sove han også? Kan det ha noe med at jeg ikke har det bra, sover dårlig, tenker på det vonde hele tiden, osv? Hva bør jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

risting er hikking i alle fall (pleier være) er i uke 27 og gull i magen hikker masse innimellom da rister det.. ekkelt men :) Min er også veldig aktiv. sover aldri.. eller sover nok masse men i mitt hode er a alltid våken:) så tror ikke det er noe galt:)

Rart åssen dissa i magen er :)

Lykketil i alle fall

Skrevet

Babyen kan jo sparke selv om han sover... kynnere er vanlig..

Det der med ristinga burde du jo spurt jordmor om... har ikke hørt om barn som rister i magen...

Skrevet

Så jeg kan bare vente til jeg skal til jm til uka? har ikke så lyst å ringe å mase på føden...

Skrevet

Som over her sier. Ristingen er som regel hikking

Skrevet

Når de rister eller får litt krampe aktige bevegleser så tisser de;=)

Ellers er hikking,hikking.

Skrevet

min er begynt veldig med å riste på seg nå:)

Er 26+1 i dag og merker veldig at h¤n romsterer og har hikke...også kan det være helt stille i flere timer før det setter i gang igjen.

Tror ikke det er så farlig, men ring jordmor om du bekymret:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...