Løvetassen Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg fikk vite at jeg måtte sende inn søknad om fødselsperm senest to mnd før termin. På det skjemaet skal man skrive når man ønsker permisjon. MÅ man ta permisjon tre uker før termin? Hva hvis man føler seg i helt fin-fin form og ikke vil sitte hjemme i tre uker(kanskje ogås fem hvis man føder to uker etter termin) å glane veggen. Og hva hvis man føder en måned før termin? Noen som vet noe om dette. Er jo helt umulig å svare nøyaktig på når man vil ut i permisjon.....
mamma sin kompis Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Permisjonen din begynner 3 uker før termin. Slik er det bare. Man skal ha tid til å forberedet seg til fødsel, med å slappe av og ta livetmed ro. Skal love deg at ting blir mye annerledes når bebisen har kommet ut. Da skal man takke all energi man har til overs.
mamma sin kompis Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Føder du før permisjonen begynner¨. så starter den da. du mister da de ukene som permisjon. Tror jeg har lest om dette her en gang.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Føder du før terminen, starter permisjonen uansett 3 uker før, og du misster altså ukene på en måte...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Du "mister" de jo ikke da. Føder du før termin er jo barnet eldre den dagen du skal ut i jobb igjen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå