Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Har vært hos legen, og han fant ikke noe galt. Ikke er det feber, og allmenntilstanden er god...heller er han ikke forkjølt, men han har altså hatt dette i ca tre uker snart! Til tider er han helt normal, men plutselig, da spesielt om kvelden og natta, puster han tungt og det blir litt surglelyder. Noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Akkurat det samme har min lille. Lurer også fælt på hva det kan være. Har ikke vært hos legen, fordi han virker i fin form og har ikke feber. Har vært sånn siden jul. Han er nå 4,5mnd. Er helt forferdelig på morgenen når han står opp. Klarer nesten ikke å puste da. Når vi står opp får jeg ut masse snørr fra nesa med nesesugeren. Resten av dagen er han helt fin, men har litt tørr hoste. Prøvde i natt å heve senga hans i hodeenden. Satt noen klosser under hver fot. Det hjalp litt. Men så lenge det ikke viker som han er plaget med det. Så gjør jeg ikke noe mer med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå