Joikaboll@ Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har mista 57 cm fordelt jevnt rundt på kroppen, men har ikke gått ned noe særlig, 3 kg bare.. Er nå i uke 22 og har fått diger mage. Jeg mister alle buksene mine. Hvordan er det mulig å miste så mange cm og ikke kg? Kommer jeg til å bli tynnere enn utgangspunktet etter fødsel tro? *håpe*håpe*
Gulosten™ Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Jeg ble veldig mye tynnere overalt bortsett fra i magen... Jeg gikk ned 10 kilo da. Men da magen kom flyttet all vekta seg fra bein, rumpe og armer over til magen... Så cm ble borte men ikke kiloene:P
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Omvendt her...gått ned mye i kg, men ikke særlig i cm. Skyldes vel at musklene har forsvunnet. Så har du fått mer muskler da?
Joikaboll@ Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2008 Har ikke sett en eneste muskel jeg. Måtte bare finne ut hvorfor alle buksene mine sklir rett ned om jeg ikke holder dem oppe. Når vekta ikke kunne forklare det måtte jeg prøve å måle, så da tok jeg frem måla fra i sommer som jeg måtte ta til brudekjolen. MEN, jeg forakter ikke å bli tynnere altså, har prøvd utallinge slankekurer siste 2 åra uten hell. Bare håper det varer etter svangerskapet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå