Gå til innhold

Tøfler til 1-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært på besøk i barnehagen, og fikk beskjed at det var greit å ha med tøfler til vesla. De eneste tøflene jeg har sett er sånne halvkjipe på H&M hvor antiskli-effekten er lik null. Noen som vet hvor man kan få tak i litt gode tøfler med ordentlig antiskli under?

Takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt tøfler på skoringen. Eneste er at de er litt tette, blir jo nesten som sko. Ellers bruker gutta de laddene de har på H&M også, og de fungere fint.

Skrevet

Det finnes mange typer skinntøfler. Husker ikke helt hva de koster men de har de omtrent i alle babyforretninger. Koster rundt 250 kr. Jeg er super fornøyd med våre.

Skrevet

Min bruker sko han det er egentlgi noen utesko, men nå bruker vi dem altså inne (kun inne)

Skrevet

Robeez er kjempebra. Har akkurat kjøpt par nr 2 til datteren vår (etter å ha vokst ut av 1. par). Veldig solide og mange fine farger og motiver. De selges i mange babybutikker men også på www.robeez.com. De koster rundt 300,- men på nettet kan du få noen modeller på tilbud.

Skrevet

Lillewirres er kjøpt på EuroSko og er av merket Rohde. De er i filt med god støtte rundt ankelen og har myk gummisåle.

Skrevet

Jeg har også brukt mye Robeez, men sandaler er også veldig greit.Det gir jo både støtte og luft. Det er jo litt forskjellig hvor varmt det er i barnehagene, men jeg hadde filttøfler til eldstejenta en gang, og da var hun alltid så varm og klam på føttene.

Skrevet

Har sånne sokker med skinn under på Polarn og Pyret, veldig gode syns vi. Men nå på vinteren er dei for kalde for vår sønn, så vi kjøpte først sånne filttøfler med gummisåle frå Rhode men dei er ganske klamme. Så til jul fikk han skikkelige skinntøfler med pels inni. Dei er varme men ikkje klamme, så dei bruker han kvar dag. Trur disse er lagd av en lokal håndverker, men har sånne lignande på nøstebarn trur eg.

Skrevet

Bobux har noen som er helt geniale. De sitter som støpt, altså! Fåes kjøpt på nettet, og i noen barnebutikker. Er litt dyre, (ca 300,-) men absolutt verdt det! Vi er blitt avhengig av de:)

Ta en kikk her :

http://www.smaafotter.no/shopexd.asp?id=84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...