Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Kan noen se på foregående(mannen min vil nesten aldri ha sex med meg) og fortelle meg hva dere ville gjort? legger til at han er arbeidssom, flittig, morsom og i det hele tatt en likandes person. han sier ganske ofte at han er glad i meg(men har gitt klar beskjed om at han tror han aldri kommer til å elske noen andre enn sine barn). vi passer utrolig godt sammen i humor, interresser, væremåte osv. han er snill, og villig til å endre seg på andre punkter enn nevnte.. vi har en sønn på 6mnd og et hus ingen av oss vil ha råd til å beholde alene. er fryktelig frista til å gå om dagen. nesten bare for å få meg et skikkelig nummer for f...!! men det er jo HAN jeg vil pule!! skikkelig lei meg og rådvill her...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg hadde pakket snippsakene og dratt min kos. Håpet at det var andre noen der ute som kunne elske meg! Du kan ikke la livet ditt passere fordi du ikke har råd til å beholde huset - da er da bedre å dele en liten leilighet med en mann som elsker deg, enn et hus med en som ikke gjør det.. Og ungen deres er så liten at han vil aldri merke noe av at dere går fra hverandre likevel - så akkurat det trenger du ikke ta alt for mye hensyn til.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har også villet vurdert å dra fra han... Sex er en viktig del av et forhold (synes JEG) og hadde jeg ikke fått det av mannen min, hadde jeg vel en eller annen gang endt opp med å være utro -desverre. Handler ikke bare om det å ha sex, men det handler om at man føler seg interessant og attraktiv overfor partneren sin. Jeg blir veldig glad når partneren min viser at han har lyst på meg, og prater om hvor deilig han synes jeg er. Handler om selvtillit også. Er man helt "uttørket" og det kommer en annen en partneren og viser denne type interesse, vil jeg tro det er lettere å falle for dette og være utro....? Synes forresten det er litt rart å si at han aldri vil elske noen andre enn sine barn... -Men det er min mening, og har kanskje ikke så mye med spørsmålet om du skal gå pga at han ikke vil ha sex med deg...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Spørsmålet gikk liksom på hele pakka... Har veldig lyst til å gå, men som dere sikkert har opplevd selv så er det jo en grunn til at man ble sammen og jeg er jo fryktelig glad i fyren. Og jeg vet at alle de gode sidene hans vil jeg slite med å finne hos en annen... Jeg sliter fælt med tanken på å være utro. Jeg tør ikke for alt i verden å feste og bli full. Sist jeg gjorde det klina jeg med en fyr som ikke var int en gang.... Så skammer jeg meg over meg selv i tillegg!! Jeg takker og bukker i tusen tall for at dere gadd å lese og for svar!! Trenger å føle litt forståelse og støtte! Jeg tror jeg går til høsten når gutten vår er godt i gang i barnehagen. Da blir alt så mye enklere.. Vi har hatt noen gode dager nå, ligget tett om natten. Så får vi se hva som skjer når jeg er ferdig med mens, men tror ikke det blir noe på en god stund. Absolutt hver minste ting som skjer til en hver tid påvirker lysta hans. Før trippa jeg på tærne, men det gidder jeg ikke mer. Derfor har det blitt lengre og lengre mellom sexen. Gidder ikke tigge mer heller, noe det blir til om jeg har lyst for hvis jeg prøver meg på vanlig vis blir jeg hvert fall kjapt avvist. Masse annet dritt også. Sønnen vår hadde kolikk. Til slutt fikk jeg sammenbrudd(går til samtaler nå for sikkerhetsskyld/bygge opp igjen selvtillitten), da jeg forklarte det og satte foten ned og sa at du MÅ bli hjemme fra jobb en liten stund og hjelpe oss sa han fortsatt nei. Fikk unødvendig stygge "sår" og kommer ALDRI til å tilgi han... HI
-maria- Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Dette er bare et spørsmål om tid før du går-tror jeg. Vært i liknende situasjon. sexlivet er ikke alt, men det må fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå