Gjest Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Flere som blir mektig provosert av jenta? Ååååååh, stakar liten, så fælt hun må ha det! Fy søren, når jeg tenker over hvor mange som sliter med å få endene til å møtes, og aldri kan unne seg selv eller barna sine noe ekstra...Kjenner jenter som gråter av skam fordi de ikke har råd til å sende barna på skoleturer og lignende. Også sitter den bortskjemte lille f..... og sipper over at hun ikke kan gå inn i en butikk uten å kjøpe noe, for det er så PINLIG!? Helvetes MERR!!!
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Har ikke sett programmet, men leste om det i vg eller noe... overskriften var "hvorfor stiller de opp på tv?" Det lurer jeg også på, jeg trodde gjeldsproblemer var litt flaut i sånne miljøer jeg da, ikke noe man kringkaster liksom...... Sånn som det gikk fram av artikkelen virka de ganske sprengt i skallen ja.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Ja, herregud. Har de ikke kredittgjeld på 250.000 eller noe? Også sipper dama fordi hun ikke kan kjøpe ørten par sko... Buhu. Fy søren, jeg er glad jeg ikke har et stort behov for dyre merkeklær og "må ha" det beste av alt... Det viktigste er å ha alt sønnen min trenger. Syke, syke mennesker... Det er stygt tenkt, men jeg håper nesten de mister alt de har. Kanskje de lærer...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Har ikke tv3, men skulle gjerne sett denne serien. Noen som vet hvor den evt vises på andre kanaler eller er det kun tv3 som viser den?
Dotten Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Tror den kun vises på Tv3..... Ellers reagerte også jeg på denne "dumme blonde" jenta. "Det er pinlig å bare gå og kikke i en butikk......" Ja, ja. Det sier jo alt om henne.... i hvert fall det meste
SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Øhy... har programmet vært vist allerede??? Trodde d var premiere i kveld, jeg.... Hvor har dere sett dette neket som ikke kan shoppe sko mer ? ? ?
giggsi Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Ja.det er bra å vite at folk her inne ikke dømmer etter førsteinntrykk.Gi dama en sjangs.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Joda, skal gi henne en sjans... Jeg mener bare at det er så ufattelig arrogant å slenge ut av seg at det er pinlig å ikke kjøpe noe dyrt når man går inn i en butikk...
___ Skrevet 30. januar 2008 #9 Skrevet 30. januar 2008 Et program som dette blir jo klippet for å få frem poengene. Da er det ikke vanskelig å skjønne at hun kan bli fremstilt som om hun haret ganske merkelige syn på forbruk og hva som er natulig å unne seg. Det er klart at hun kommer i forsvarsposisjon når hun blir stilt spørsmål om økonomiske forhold og hvorfor hun har valgt som hun har. Jeg ville synes det var pinlig å vise frem det de måtte vise og jeg er ganske sikker på at jeg hadde blitt like stiv og forsøkt å holde avstand til det som skjedde. Jeg synes vi heller burde gi de som stiller opp på noe sånt kreditt for å gjøre en insats for å endre på dårlige vaner. Det er modig å be om hjelp. Jeg er faktisk sikker på at de fleste av oss har noe å lære av disse to. Husk nå i det minste på den reglen om å ungå sjikane av navngitte personer.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 Og så får de oss andre til å føle at situasjonen vår ikke er så ille alikevel. Ser liksom ikke såååå mørkt på forbruksgjelden min på 20000 lengre;)
KariMari Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 Har ikke TV3, så får ikke sett serien, men så et klipp på Sol og bare det fortalte jo endel om paret......Stakkars dumme dumme folk! Skjønte ikke den med at det skulle være pinlig å ikke kjøpe noe i butikkene hun var i, når hun deretter velger å gå ut med pengeproblemene på tv.....?? En smule selvmotsigende må det vel kalles;-) Er sikkert ei dame som har hatt fri tilgang til pappas kredittkort oppigjennom, og som ikke har klart å legge fra seg disse gode vanene etter å ha flyttet for seg selv.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Jeg syns nå mannen virka 10 ganger mer blåst 0g 10 ganger mindre bevisst på penger en henne ihvertfall. Det var jo han som hadde opparbeidet seg all gjelden.
Dronningen! Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 Blir det ikke litt selvmotsigende for hele konseptet at de sender gjeldsslavene på spa?
rødblåoggrønn Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 Syns de er ganske likestilte. Hun har jo sluttet å jobbe, begynt å studere, skulle ikke ta opp studielån, - uten å tenke på hvordan hun skulle klare seg økonomisk!
rødblåoggrønn Skrevet 31. januar 2008 #16 Skrevet 31. januar 2008 Måtte le når de sa de ville gjøre noe med det nyoppussede badet igjen, for de var ikke helt fornøyd med flisvalget!?! Er det mulig...... Man pusser da vel ikke opp et bad annethvert år...
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #17 Skrevet 31. januar 2008 Hehe, som mannen min komenterte i går "Joda, send ham på spa såkan han handle champagne for 40000 der;) "
M by M Skrevet 31. januar 2008 #19 Skrevet 31. januar 2008 Syns hun var fin da hun sto med den digre haugen med designersko og skulle plukke ut noe hun kunne selge. Selv ikke et par hun hadde to like av, bare i forskjellig farge kunne hun kvitte seg med. 2000 kr per par! for all del...jeg elsker sko, vekser osv osv selv. Men det tok vel litt av det der ja. Men hun skal ha for at det så ut til at hun forstod litt mer etterhvert og de kommer sikkert til å klare seg fint. Jeg syns litt synd på samboeren hennes fordi det virket litt som at han har blakket seg på dyre gaver, middager osv for å imponere og tilfredstille henne.
rødblåoggrønn Skrevet 31. januar 2008 #20 Skrevet 31. januar 2008 Var overhodet ikke noe galt med flisene nei! Haha, ser for meg den sjauen med å hakke løs de flisene igjen for så å begynne på nytt!! My god!
rødblåoggrønn Skrevet 31. januar 2008 #21 Skrevet 31. januar 2008 Det var vel også no gæærnt med de runde spottene i taket på badet også.. I resten av leiligheten var de jo firkantet! LER!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå